• Anonym (stina)

hur ofta suger ni tjejer kuk

hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen

• Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk
  • Aliyah
    Anonym (ojsan) skrev 2018-01-03 00:25:12 följande:

1 timme det är ju jättemycket ju hur funkar det det är ju väldigt svårt att hålla sig så länge?

Du vet när man var tonåring och så där löjligt förälskad så man kunde ligga och hångla i flera timmar i sträck?

Så är det för mig när jag suger. Min kille kan kolla på tv eller film under tiden så suger jag.

Och nån sa att det är svårt att suga så länge men man varvar ju med att runka den och hångla med pungen och sedan suga i omgångar.
  • Clark73
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-02 23:04:36 följande:

Suger så ofta jag får möjlighet. Vilket är typ.. aldrig :/ 

Var bor du? Jag å min fru bor i Västra götaland, du är välkommen att suga.
  • Clark73

(för sällan) skriver att hon gillar att suga, men får inte suga :( Men om hon vill så får hon suga av mig ihop med min fru :)

• Anonym (ojsan)
    Aliyah skrev 2018-01-03 08:06:53 följande:
    Du vet när man var tonåring och så där löjligt förälskad så man kunde ligga och hångla i flera timmar i sträck?

Så är det för mig när jag suger. Min kille kan kolla på tv eller film under tiden så suger jag.

Och nån sa att det är svårt att suga så länge men man varvar ju med att runka den och hångla med pungen och sedan suga i omgångar.
    Jaha då förstår jag trodde du menade att det var konstant
  • Anonym (För sällan)
    Clark73 skrev 2018-01-03 12:30:41 följande:

(för sällan) skriver att hon gillar att suga, men får inte suga :( Men om hon vill så får hon suga av mig ihop med min fru :)

Haha tack det var snällt ;) Är inte så bekväm med att ha din fru där dock...
  • Anonym (Ställer upp)
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-03 22:17:34 följande:

Haha tack det var snällt ;) Är inte så bekväm med att ha din fru där dock...

Jag är snäll jag också! Ställer upp helt på egen hand för din skull ;)
  • Anonym (För sällan)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-01-03 04:47:28 följande:
    Jag har absolut inte svårt att acceptera att det finns tjejer som gillar det, jättebra för dem! Tyvärr gör inte jag det. Jag menade att många tjejer (och killar) ställer upp på och låtsas gilla saker för att de känner sig pressade till det. Tex bekände mitt ex att han inte alls gillade att slicka, inget konstigt med det. Att det är skönare att komma i munnen därför att man inte ?avbryter? kan jag förstå, men en del killar tycks gå igång på dominans/förnedrings-aspekten av det.
    Okej. Så kanske det är, inte ska man göra något man inte gillar. Men känner inte igen det hos mig själv och är ärlig med mitt svar, vilket jag tror de flesta som svarar här är. Jag tror också att de flesta killar gillar att man fullföljer eftersom det är skönare, sedan finns det säkerligen de som tänder på förnedring/dominans. Det gör ju tjejer med dock. Jag har i alla fall aldrig känt mig förnedrad för att jag sväljer. 
  • Anonym (För sällan)
    Anonym (Ställer upp) skrev 2018-01-03 22:31:55 följande:
    Jag är snäll jag också! Ställer upp helt på egen hand för din skull ;)
    Trevligt, så härligt att det finns killar som ställer upp ;) 

Men suger ju inte alla män bara för att liksom... Attraktion är ju en förutsättning och att man bor hyfsat nära :) Då kan det vara ganska intressant ;) 
  • Sand77
    Anonym (För sällan) skrev 2018-01-04 15:54:13 följande:

Trevligt, så härligt att det finns killar som ställer upp ;) 

Men suger ju inte alla män bara för att liksom... Attraktion är ju en förutsättning och att man bor hyfsat nära :) Då kan det vara ganska intressant ;) 

Ja såklart måste det finnas attraktion från bådas sida. Min kommentar var lite halvt skämtsam.

Men du låter som en go tjej och med helt rätt inställning :)

Så skriv till mig och låt oss se om det finns attraktion :)
  • villmerx

Tänk om man ens fick sin kuk avsugen det händer ju aldrig.. finns många män där ute som verkar ha det bra hemma :)

Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk