• Smärta

Förskollärarprogrammet HT13 Göteborgs Universitet!

Vilka här(om det ens är några här) har kommit in på förskollärarprogrammet här i Göteborg? Jag kom precis in idag och är överlycklig! Äntligen har jag en framtid. :)

Ni får gärna skriva, jag håller på att starta en grupp på Facebook nämligen för alla som börjar höstterminen 2013. För att kunna starta gruppen måste jag dock lägga till en vän först, men ingen i min vännerlista har sökt dit, så... :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-16 10:06
    Alla som är oroliga inför starten och att ta igen och all kurslitteratur och var man ska ses osv osv osv.. Ta det lugnt! Vänta tills vi börjar och fråga sedan någon som VET.

• Svar på tråden Förskollärarprogrammet HT13 Göteborgs Universitet!
  • Jexx

Jag kom in på programmet i första urvalet! Ska bli spännande! :D

• Jexx

Mitt namn på facebook är förresten Jennifer Gyllesten Hagel, ifall någon vill veta haha Glad

• Jexx
    partouze skrev 2013-08-06 23:32:28 följande:
    Cornelia altemark så lägg gärna till mig :D
    Då var det du som skrev i inlägget jag gjorde på göteborgs universitets facebooksida :>
  • Sandraaaaaa

Vad tror ni - kommer jag att komma in? Fick ju besked idag & jag är reserv 2... Alltså behöver två stycken hoppa av nu för att jag skall komma in... Är det möjligt?

• Smärta
    Jexx skrev 2013-08-06 23:41:34 följande:
    Då var det du som skrev i inlägget jag gjorde på göteborgs universitets facebooksida :>

Hej! Det var jag som skrev till dig i inlägget på GUs hemsida. Det där om kurslitteratur. :) Jag lägger till dig som vän!
  • Smärta
    partouze skrev 2013-08-06 23:32:28 följande:
    Cornelia altemark så lägg gärna till mig :D

Vad kul! Då lägger jag till dig med, som vän. Skapar gruppen imorrn!
  • Smärta
    Sandraaaaaa skrev 2013-08-07 01:13:32 följande:
    Vad tror ni - kommer jag att komma in? Fick ju besked idag & jag är reserv 2... Alltså behöver två stycken hoppa av nu för att jag skall komma in... Är det möjligt?

Jodå, det finns chans att du kommer in. Du står ju så långt upp! :) Lycka till!
Svar på tråden Förskollärarprogrammet HT13 Göteborgs Universitet!