vi som ruvar sommar 2013 :)
Hej jag och min sambo har försökt få barn under 5 års tid och nu håller vi äntligen på med vårt första ivf försök :)
Igår den 7 augusti fick jag insatt en fin blastocyst. Så tänkte vi ruvar kunde följas åt :)
Hej jag och min sambo har försökt få barn under 5 års tid och nu håller vi äntligen på med vårt första ivf försök :)
Igår den 7 augusti fick jag insatt en fin blastocyst. Så tänkte vi ruvar kunde följas åt :)
Hej va inte riktigt klart men ska ner där imorgon igen o se fick preliminärt äggplock på måndag så får se vad de säger imorgon :) då blir de ju både äggplock o insättning nästa vecka sen börjar den långa vänran . så mysigt för er :) har ni börjat prata om namn o så ;) ska ni se könet på ul när det är dags ? :)
Åh då håller jag båda mina tummar för att ni får göra det på Måndag.
Hade varit jätte roligt för er skull. Hoppas nu det går vägen.
Vi har börjat snacka om barn namn och självklart så vill vi veta könet *hihi*
Så känns spännande. Ska till mvc den 3/10 så ska bli skoj.
Längtan är stor nu men har fått otroliga humörsvägningar så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Helt hemskt faktiskt, sen illamåendet har varit igång ett tag. Hoppas de snart släpper.
Hör av dej efter imorgon och säg hur de gick, nyfiken!! Kramar
Det gick bra :) äggplock på måndag :) ja denna gången har vi inte sagt det till någon när de frågat har vi sagt vi inte fick påbörja denna gången ;) så du är den ända som vet. Vill slippa alla frågor som sist :)
Får man fråga vilka namn ? :) flicknamn har viredan bestämt om vivnågongång får en flicka och det är Mercedes :) båda älskar det namnet. Men pojknamn är svårare :)
Men det gör ni rätt i och hålla det för er själva. Bättre o säga sen när man säkert vet så slipper man press o så. Har lite blandade namn faktiskt. Så får se. Vet inte helt förrän han/hon tittar ut. Jätte glad för dig .. :) hoppas allt går bra nu :) Hur mår du för övrigt? Med dom nya medicinerna ??
Det var hemskt med medicinerna men nu slipper jag dem. Tog otrivelle igår och ska vara på äggplock imorgonbitti :) Ett par kompisar fick en flicka förra söndagen men vi har inte varit och hälsat på. Känner mig otroligt taskig men tror längtan blir ännu värre och särskilt nu när man är mitt uppe i de man kommer ju tänka på bebis hela tiiiden i så fall
Ja jag vet känslan men snart är de er tur ska du se. Önskar dig all lycka idag, det kommer gå bra. Tänker på dej o hoppas du slipper ha ont. Snart är det er tur :):)
Då har vi fått plockat ägg fick fem st bara denna gången sist fick vi 16. Men ont gjorde de tårar na rann men nu är det över :)
Usch fys jag minns när dom gjorde på mig bara tjöt. Men tror detta går bra denna gång. Ska du ringa in imorgon ?? Kramar glad för er skull
3 är befruktade och skall ner i morgon och sätta in sem börjar den segaste väntan håll nu verkligen tummar och tår ;)
Okej men vad bra att du får de insatt så snabbt. Tror de är bäst. Detta kommer gå vägen. Förstår att det blir en lång väntan. Men det går snabbt. Håller tummar o tår nu :) kram