• Anonym (orakel)

Fråga Oraklet (anonymt)

Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.

Varsågod och ställ Din fråga 

• Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)
  • Anonym (Drömmen)
    Anonym (Drömmen) skrev 2013-08-10 21:00:34 följande:
    Hej undrar om jag kommer att få bli mamma till ett andra barn har en dotter på 5 år . har försökt bli gravid 3 år men känner att nogot är fel då jag har fått ex antal missfall :( snälla kommer min dröm att gå i upfyllelse !

• poker face

Hej! Jag har precis fått veta att jag är gravid. Är jag så långt gången som jag tror (vecka 6) eller har det gått längre tid? Tacksam för svar! =)

• Looladiin

Provar igen :)
    Kommer jag bli gravid och när i såna fall?
    Kommer jag köpa ett hus i närmaste framtiden?

• Lajna

Ställer min fråga från sidan 32 igen.. Kommer vi att få fler barn?
    Tacksam för svar.

• Anonym (81)

Hej! Påminner om min fråga för ca två dygn sedan. Sidan 26, inlägg 258 tror jag. En tilläggsfråga: Ser du något mer utöver mina frågor?

Tack! :)

• Anonym (?!?)

Du hoppade över mig på sidan 18 så jag frågar igen.

1. Kommer vi få ett syskon till vårat barn? Kön?
    2. Kommer jag gå klart hela utbildningen jag börjar på nästa vecka?

• Anonym (AnnaN)

Hej! 1: kommer jag att hitta ett nytt jobb snart? 2: Är min sambo den rätte? 3: får vi barn?

• Anonym (orakel)

Jag avbryter denna tråden nu för det krävs för mycket fokus för att kunna svara ingående på vad jag ser och känner.

Jag kommer starta en annan tråd om astrologi där jag är mer kunnig och kan erbjuda mer djupingående svar och analyser.

Om ni har skrivit i denna tråden så avslöja inte det i min andra tråd! Var anonyma.

Det enda ni ska skriva är t.ex.

" NN

Född 4 September 1990 i Stockholm Stockholm klockan 16:00"

Det är allt.

Utifrån denna informationen kan jag genom astrologi se in i er framtid, ert förflutna och även er relation till andra.

En annan sak jag kan göra är relationsastrologi, samma sak som ovan plus er partners (fortfarande anonymt!) och se hur ni funkar tillsammans!

Mer info i den nya tråden som kommer heta "Astrologi/horoskop-analys".

• Anonym (annika)

Vill du länka till den nya tråden?

• Anonym (:-)
    Anonym (orakel) skrev 2013-08-10 21:35:45 följande:

Jag avbryter denna tråden nu för det krävs för mycket fokus för att kunna svara ingående på vad jag ser och känner.

Jag kommer starta en annan tråd om astrologi där jag är mer kunnig och kan erbjuda mer djupingående svar och analyser.

Om ni har skrivit i denna tråden så avslöja inte det i min andra tråd! Var anonyma.

Det enda ni ska skriva är t.ex.

" NN

Född 4 September 1990 i Stockholm Stockholm klockan 16:00"

Det är allt.

Utifrån denna informationen kan jag genom astrologi se in i er framtid, ert förflutna och även er relation till andra.

En annan sak jag kan göra är relationsastrologi, samma sak som ovan plus er partners (fortfarande anonymt!) och se hur ni funkar tillsammans!

Mer info i den nya tråden som kommer heta "Astrologi/horoskop-analys".

Synd, jag hade gärna velat veta..
Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)