• Anonym (Edie)

Ginger guys

Är tjej, har aldrig tyckt att gingers (rödhåriga) är snygga eller attraktiva alls, men jag är så sjukt sexuellt attraherad av dom.
    Det här är lite pinsamt eftersom jag inte tycker dom är snygga, tvärtom. Men ändå tänder jag på det så mycket, har ingen aning varför.. 

Nån fler som har samma grej för gingers eller nåt annat? Skrattande 

• Svar på tråden Ginger guys
  • Anonym (Edie)

Hoho :)

• mepetite

josh homme i Queens of the stoneage är väääääldigt se&hör vänlig tycker jag!
  • Anonym (Edie)
    mepetite skrev 2013-08-10 19:13:12 följande:

josh homme i Queens of the stoneage är väääääldigt se&hör vänlig tycker jag!
    Samma där, tycker inte att han är snygg alls men skulle lätt ligga med honom! 
  • Anonym (Edie)

Det här var ju lätt det snyggaste jag sett

• mepetite
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-10 19:41:52 följande:
    Det här var ju lätt det snyggaste jag sett

han var söt. såg lite ung ut dock=)
  • Anonym (Edie)
    mepetite skrev 2013-08-10 19:58:24 följande:
    han var söt. såg lite ung ut dock=)
    Ja, men han är nog i 20årsåldern i alla fall, som jag :) Har du några fler på lager?
  • hallontroll

Jag tycker att gingers är snygga och sexiga! Först och främst Benedict Cumberbatch , Toby Stephens och Michael Fassbender , synd bara att de oftast färgar håret till olika roller.

• Anonym (Edie)
    hallontroll skrev 2013-08-10 20:09:08 följande:
    Jag tycker att gingers är snygga och sexiga! Först och främst Benedict Cumberbatch , Toby Stephens och Michael Fassbender , synd bara att de oftast färgar håret till olika roller.
    Ja! Eller Toby är snygg, dock gillar jag inte Benedict men Michael är okej också! Skrattande Det speciella är att jag tycker bara Toby är snygg i det röda håret, inte när han har någon annan hårfärg 
  • hallontroll

Träffat Toby för några veckor sen , hans armar är helt fräkniga . Väldigt sexigt!
Svar på tråden Ginger guys