• Anonym (Edie)

Ginger guys

Är tjej, har aldrig tyckt att gingers (rödhåriga) är snygga eller attraktiva alls, men jag är så sjukt sexuellt attraherad av dom.
    Det här är lite pinsamt eftersom jag inte tycker dom är snygga, tvärtom. Men ändå tänder jag på det så mycket, har ingen aning varför.. 

Nån fler som har samma grej för gingers eller nåt annat? Skrattande 

• Svar på tråden Ginger guys
  • Anonym (Edie)
    Loriyana skrev 2013-08-11 14:25:36 följande:
    Jag är otroligt attraherad av rörhåriga män. Just nu befinner jag mig på Irland...finns en hel del ginger guys här ;)
    Men lyllo ;) Men tycker du dom är snygga annars också eller bara liksom sexuellt?
  • Loriyana
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-11 14:31:49 följande:
    Men lyllo ;) Men tycker du dom är snygga annars också eller bara liksom sexuellt?

Jag finner dem attraktiva på alla möjliga sätt. Ännu bättre om de har fräknar!
  • Seuss
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-11 14:23:51 följande:
    Undrar om det är nåt speciellt med det.. Jag tycker iaf att rödhåriga ser väldigt sexiga ut. 
    Det är något annorlunda och sexigt med rödhåriga . Något " eldigt " :)
  • Anonym (Edie)
    Loriyana skrev 2013-08-11 14:56:02 följande:

Jag finner dem attraktiva på alla möjliga sätt. Ännu bättre om de har fräknar!
    Ja det är sjukt sexigt! 
  • Anonym (Edie)
    Seuss skrev 2013-08-11 15:55:48 följande:
    Det är något annorlunda och sexigt med rödhåriga . Något " eldigt " :)
    Ja men visst är det? :D
  • Anonym (Heett)

Min kille är ginger, skit fräknig över hela kroppen! Ett väldigt udda utseende, ful snygg på något sätt. Tänder mig så sjukt mycket!

• Caroline 246

Ginger men är ju bara snyggast :)
    Har haft en smärre besatthet för rödtottar sedans högstadiet

• Anonym (Edie)
    Anonym (Heett) skrev 2013-08-11 21:05:20 följande:
    Min kille är ginger, skit fräknig över hela kroppen! Ett väldigt udda utseende, ful snygg på något sätt. Tänder mig så sjukt mycket!
    Avundsjuk man blev nu Skrattande ja det är ju just det att det är fulsnyggt, det är det som är så sjukt sexigt!
  • Anonym (Edie)
    Caroline 246 skrev 2013-08-11 21:06:56 följande:
    Ginger men är ju bara snyggast :)
    Har haft en smärre besatthet för rödtottar sedans högstadiet

Jaa verkligen! Jaså, mitt började typ för nån månad sen, eller det har nog varit innan med men jag har som förnekat det då. 
Svar på tråden Ginger guys