Caroline 246 skrev 2013-08-12 00:35:31 följande:
Stackars, finns det inget trevligare ställe i närheten att åka till då?
Eller några snygga att träna ihop med då?
mnjaa det funkar ju inte riktigt så att ragga för sex som kille, jag behöver ju stöta, sen snacka in mig och det är som en process, och det tar engemang och tid och jag är här med tre av mina barn, så jag har inte utdragen tid på det sättet. tro mig, det finns ingen logistisk chans här riktigt.
nej, jag tränar inte med främlingar, jag är lite lätt religiös med min träning, det är därför jag är låg, jag missade sex dagar förra veckan, för jag ville ha så mycket sex som möjligt med en tjej jag gillar innan jag åkte så alla kvällar försvann, och sen tränade jag en dag förra tisdagen och nu blir det ingen riktig träning förrän lördag för den här hopplösa frenchie hålan har inget riktigt gym och jag har ingen utdragen tid.
sen längtar jag tillbaka tlll den där tjejen, det började jag göra på vägen till flygplatsen. jag sa till henne under sista sexet att "är rimligt att säga till en kvinna att man saknar henne när man fortfarande är inne i henne"

jag trodde jag skämtade men det vet i fan nu
i alla fall, jag borde inte gnälla, men jag känner mig rätt otillfredställd just nu.