• Anonym (Edie)

Ginger guys

Är tjej, har aldrig tyckt att gingers (rödhåriga) är snygga eller attraktiva alls, men jag är så sjukt sexuellt attraherad av dom.
    Det här är lite pinsamt eftersom jag inte tycker dom är snygga, tvärtom. Men ändå tänder jag på det så mycket, har ingen aning varför.. 

Nån fler som har samma grej för gingers eller nåt annat? Skrattande 

• Svar på tråden Ginger guys
  • Caroline 246
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-11 22:56:28 följande:
    Jaa verkligen! Jaså, mitt började typ för nån månad sen, eller det har nog varit innan med men jag har som förnekat det då. 
    Haha dags att komma ut som Gingerälskare nu då

• hallontroll
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-11 14:23:11 följande:
    Ja ;) det hade ju varit nåt det!

;)
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-11 23:12:11 följande:
    Haha dags att komma ut som Gingerälskare nu då

ha, kvinnan som är ihop med mannens med minsta kuken på fl är här igen. här itsället för att knulla för att det är mer tillfredställande?
  • kk kk
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-11 22:56:28 följande:
    Jaa verkligen! Jaså, mitt började typ för nån månad sen, eller det har nog varit innan med men jag har som förnekat det då. 
    du kanske är omedvetet ute efter prins harry och börjat lägga om din sexuella orientering för att passa

du kan ha konkurrens där dock  
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-11 23:38:47 följande:
    ha, kvinnan som är ihop med mannens med minsta kuken på fl är här igen. här itsället för att knulla för att det är mer tillfredställande?
    Nämen titta, mannen vars sexliv består av att följa efter mig och sukta efter min mans snopp.
    Welcome back baby
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-11 23:45:36 följande:
    Nämen titta, mannen vars sexliv består av att följa efter mig och sukta efter min mans snopp.
    Welcome back baby
    inte ens du suktar efter din mans snopp. ni sjunger allsång i soffan istället för att trösta er
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-11 23:52:11 följande:
    inte ens du suktar efter din mans snopp. ni sjunger allsång i soffan istället för att trösta er
    Tja, nång gång om året kanske :) 
    Vad har du för ursäkt att hänga här istället för att ha det passionerat hemma?  
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-11 23:55:20 följande:
    Tja, nång gång om året kanske :) 
    Vad har du för ursäkt att hänga här istället för att ha det passionerat hemma?  
    jag är i frankrike, på riverian. and yes, bored and horny, but not that sleepy
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-11 23:59:54 följande:
    jag är i frankrike, på riverian. and yes, bored and horny, but not that sleepy
    Men då får du väl skaffa dig något då
    Så kanske du blir lite sötare nästa gång du skriver. 
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-12 00:13:43 följande:
    Men då får du väl skaffa dig något då
    Så kanske du blir lite sötare nästa gång du skriver. 
    knappast, allt som serveras här är oförskämdheter och elakheter, jag skulle inte hoppas på en snar förbättring.

mmm, det är en timeshare i ett såntdär "paradis" på cote d'azur, så mycket strander och små restauranger och sådär. sånt som tjejer gillar, men det är för dyrt för normala singeltjejer tror jag, och absolut inget raggningsställe.

men det är inget paradis för mig, jag gillar att träna hårt, dricka en shake och sen knulla en tjej, det här är lite som ett fängelse känns det som.  

inte riktigt en glad pojke just nu. 
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-12 00:30:20 följande:
    knappast, allt som serveras här är oförskämdheter och elakheter, jag skulle inte hoppas på en snar förbättring.

mmm, det är en timeshare i ett såntdär "paradis" på cote d'azur, så mycket strander och små restauranger och sådär. sånt som tjejer gillar, men det är för dyrt för normala singeltjejer tror jag, och absolut inget raggningsställe.

men det är inget paradis för mig, jag gillar att träna hårt, dricka en shake och sen knulla en tjej, det här är lite som ett fängelse känns det som.  

inte riktigt en glad pojke just nu. 
    Stackars, finns det inget trevligare ställe i närheten att åka till då? 
    Eller några snygga att träna ihop med då?  
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-12 00:35:31 följande:
    Stackars, finns det inget trevligare ställe i närheten att åka till då? 
    Eller några snygga att träna ihop med då?  
    mnjaa det funkar ju inte riktigt så att ragga för sex som kille, jag behöver ju stöta, sen snacka in mig och det är som en process, och det tar engemang och tid och jag är här med tre av mina barn, så jag har inte utdragen tid på det sättet. tro mig, det finns ingen logistisk chans här riktigt.

nej, jag tränar inte med främlingar, jag är lite lätt religiös med min träning, det är därför jag är låg, jag missade sex dagar förra veckan, för jag ville ha så mycket sex som möjligt med en tjej jag gillar innan jag åkte så alla kvällar försvann, och sen tränade jag en dag förra tisdagen och nu blir det ingen riktig träning förrän lördag för den här hopplösa frenchie hålan har inget riktigt gym och jag har ingen utdragen tid.

sen längtar jag tillbaka tlll den där tjejen, det började jag göra på vägen till flygplatsen. jag sa till henne under sista sexet att "är rimligt att säga till en kvinna att man saknar henne när man fortfarande är inne i henne" jag trodde jag skämtade men det vet i fan nu

i alla fall, jag borde inte gnälla, men jag känner mig rätt otillfredställd just nu. 
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-12 00:47:44 följande:
    mnjaa det funkar ju inte riktigt så att ragga för sex som kille, jag behöver ju stöta, sen snacka in mig och det är som en process, och det tar engemang och tid och jag är här med tre av mina barn, så jag har inte utdragen tid på det sättet. tro mig, det finns ingen logistisk chans här riktigt.

nej, jag tränar inte med främlingar, jag är lite lätt religiös med min träning, det är därför jag är låg, jag missade sex dagar förra veckan, för jag ville ha så mycket sex som möjligt med en tjej jag gillar innan jag åkte så alla kvällar försvann, och sen tränade jag en dag förra tisdagen och nu blir det ingen riktig träning förrän lördag för den här hopplösa frenchie hålan har inget riktigt gym och jag har ingen utdragen tid.

sen längtar jag tillbaka tlll den där tjejen, det började jag göra på vägen till flygplatsen. jag sa till henne under sista sexet att "är rimligt att säga till en kvinna att man saknar henne när man fortfarande är inne i henne" jag trodde jag skämtade men det vet i fan nu

i alla fall, jag borde inte gnälla, men jag känner mig rätt otillfredställd just nu. 
    Du får jogga av dig frustrationen  eller sporta med barnen, tills du kan träffa den speciella igen  
    Det kan vara rätt härligt att sakna någon hett ibland med. 
  • kk kk
    Caroline 246 skrev 2013-08-12 00:58:09 följande:
    Du får jogga av dig frustrationen  eller sporta med barnen, tills du kan träffa den speciella igen  
    Det kan vara rätt härligt att sakna någon hett ibland med. 
    har redan fått en såndär tjejkommentar av en av dina systrar som jag känner i wimbledon. ingen sympati alls att hämta hos kvinnosläktet verkar det som

"absence makes the heart grow fonder"

women...

jag ska gå ut en runda nu tror jag, jag kanske springer på en cougar som förätit sig på ostron och knulla på stranden, jag är vad man kallar desperat, så det skulle nog funka.

tillbaka om en timme.

du borde gå och lägga dig hos din man och väcka honom med ett epsikt bj så du gör nån nytta och inte sitter här och förspiller ditt liv. time is love

nite baby 
  • Caroline 246
    kk kk skrev 2013-08-12 01:03:32 följande:
    har redan fått en såndär tjejkommentar av en av dina systrar som jag känner i wimbledon. ingen sympati alls att hämta hos kvinnosläktet verkar det som

"absence makes the heart grow fonder"

women...

jag ska gå ut en runda nu tror jag, jag kanske springer på en cougar som förätit sig på ostron och knulla på stranden, jag är vad man kallar desperat, så det skulle nog funka.

tillbaka om en timme.

du borde gå och lägga dig hos din man och väcka honom med ett epsikt bj så du gör nån nytta och inte sitter här och förspiller ditt liv. time is love

nite baby 
    Haha cyniska du 
    Lycka till i jakten, vill inte väcka min älskling då han ska upp kl 04, annars hadde jag varit där fort.

Happy hunting and nite 
  • Anonym (Buzz)

Jag är ginger...

Dagens kluring: Varför är ens kroppsbehåring rödare än ens huvudhår?

• Anonym (Edie)
    Anonym (Buzz) skrev 2013-08-12 09:52:48 följande:
    Jag är ginger...

Dagens kluring: Varför är ens kroppsbehåring rödare än ens huvudhår?

Ingen aning faktiskt! Skumt det där :) Men är det bara skägget som är rödare eller typ håret på benen osv också?
  • Anonym (Buzz)
    Anonym (Edie) skrev 2013-08-12 11:01:23 följande:
    Ingen aning faktiskt! Skumt det där :) Men är det bara skägget som är rödare eller typ håret på benen osv också?
    På huvudet är det mer eller mindre rödbrunt. Som rödast är det i ansiktet och i skrevet; ut mot ljumskarna, låren och på benen, där stråna är tunnare, är det rödblont.

Det verkar lite som att där stråna ärsom kraftigast: skägg/pubeshår, är det som rödast. Fast när jag var liten var huvudhåret kopparrött i mitt fall.
Svar på tråden Ginger guys