• Readhead

Vilken är den absolut bästa vinteroverallen?

Min son kommer vara 1,5 år nu i vinter och jag har redan börjat kika efter en vinteroverall, jag vill att han ska ha en riktigt varm eftersom vi bor uppe i kalla Norrland.

Så, vilken är den absolut bästa vinteroverallen? Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är den absolut bästa vinteroverallen?
  • oraklet från delphi
    greta2 skrev 2013-08-18 14:59:08 följande:
    Varit väldigt nöjd med Coop friends overall. Dottern har haft en sådani flera år nu.
    vi med går den köpa nu tro?
  • webby

Vi har tvådelat didriksson till minstingen och altitude till äldsta. De är ett och tre år. Dock har vi problem med vantar om någon har ett bra tips?

• greta2
    oraklet från delphi skrev 2013-08-18 15:01:12 följande:
    vi med går den köpa nu tro?

Jag vet inte. PoP har ju fått in sina vinteroveraller men Coop vet jag inte. Undrar det.
  • gbgumman

Vantar hade vi hela dagistiden pops varar som man drar utanpå jacka/overall. Kanske inte de bästa men de satt på iaf. Tyckte det var det viktigaste.

• KatyAnne

Vi har kört på Isbjörn de senaste åren och deras overaller är verkligen super! Dyra är de ju dock, så jag ser till att köpa på rea, men visst kostar de en hel del ändå.

• BymBym
    webby skrev 2013-08-18 15:05:04 följande:
    Vi har tvådelat didriksson till minstingen och altitude till äldsta. De är ett och tre år. Dock har vi problem med vantar om någon har ett bra tips?

Hestra eller Lindbergs
  • Gurkan
    BymBym skrev 2013-08-18 18:22:55 följande:
    Hestra eller Lindbergs

Är Lindbergs bra? Hestra tycker jag är för dyra, pop höll inte hela säsongen...
  • Gurkan

Vi har provat en från Lindex som blev stel vid minusgrader, vi har provat didrikson som var bra! Mjuk, följsam, varm och höll vätan ute. I år provar vi en Molo.

• cloudberry79
    Gurkan skrev 2013-08-18 18:46:24 följande:

Är Lindbergs bra? Hestra tycker jag är för dyra, pop höll inte hela säsongen...
    Vi har haft Lindbergs till bebisen och de var bra, men Hestra Fjellvott är helt outstanding...
    (M)amma till V -07 och E -12
Svar på tråden Vilken är den absolut bästa vinteroverallen?