• Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • MrsPenn

Nu har ju jag bajat ganska länge i livet och haft hand om min egna tvätt av underkläder sen jag var ca 15, så... jag kan aldrig minnas att jag haft bajsfläckar i trosorna om det inte varit pga att man varit sjuk m diarré t ex och inte hunnit fram till toa så det hunnit bli en fläck.

Nej, det händer OTROLIGT sällan att jag får bajsfläckar på underkläderna. Så för mig är det inget problem att torka av med papper. När jag duschar duschar jag naturligtvis rent området och det räcker för mig.

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (Öhh)

Shit vilken hysteri.

Jag har alltid torkat mig med papper och lite vatten på det. Men nu för tiden använder jag mig ofta av tvättservetter då jag dagligen har diarré.

Jag har då aldrig fått urinvägsinfektion pågrund av den "bristande" hygienen. Dessutom duschar jag varje dag.

• MrsPenn
    Anonym (Öhh) skrev 2013-08-13 14:36:11 följande:
    Shit vilken hysteri.
    Jag har alltid torkat mig med papper och lite vatten på det. Men nu för tiden använder jag mig ofta av tvättservetter då jag dagligen har diarré.
    Jag har då aldrig fått urinvägsinfektion pågrund av den "bristande" hygienen. Dessutom duschar jag varje dag.
    Jag tror du menar att du har lös avföring. Inte diarré. Diarré är ett ohälsotecken. Du kanske behöver lite mer kalium eller något.
  • Anonym (Öhh)

Jo, diarré. Diarré är väl lös avföring?!

Jag har varit hos läkare, dom hittar inget fel. Kan va IBS, men det tror inte jag då jag aldrig är förstoppad.

Får extrem magknip, mår illa och sen kan jag springa på dass 3-5 gånger på ett par timmar.

• MrsPenn
    Anonym (Öhh) skrev 2013-08-13 15:02:20 följande:
    Jag har varit hos läkare, dom hittar inget fel. Kan va IBS, men det tror inte jag då jag aldrig är förstoppad.
    Får extrem magknip, mår illa och sen kan jag springa på dass 3-5 gånger på ett par timmar.
    Diarré är extremt lös avföring.

Beklagar situationen.
  • Anonym (Öhh)

Ja men då är det diarré jag har ^^ Men inte varje gång.

Jo, det gör jag med. Men man får liksom leva med det.

• Anonym (Millan)
    Anonym (Öhh) skrev 2013-08-13 15:02:20 följande:
    Det är inte bara laktosintolerans? Precis sådär hade min syster, och det försvann helt när hon slutade äta laktos.
  • Anonym (Öhh)

Nej. Som sagt, har varit hos läkare och han såg inget fel på testerna.

• Anonym (fyfan)
    Anonym (anus) skrev 2013-08-13 13:53:07 följande:
    Men vet du inte hur ett anus fungerar? tanken med det är att man inte ska behöva torka sig ens om man har normalt bajs. När man krystar så åker en bit av anuset ut för att sedan åka in igen, det är därför man inte märker något brunt på pappret när man har "bra" bajs. Kolla på en hund som bajsar så ser du hur det fungerar. Är jag dålig i magen så brukar jag duscha anus dock.
    Jo jag  vet precis hur det fungerar och jag tvättar av det också.

Så många beteende vetare på FL så jag blir chockad! :)
  • Mineralvatten
    susa skrev 2013-08-13 14:19:02 följande:
    Genomsnittet bajs utanför/i öppningen är i storlek som 1/4 jordnöt, hörde jag från någon undersökning för några år sedan (kommer inte ihåg var så därför blir det ingen länk). Tänk då på att många inte har något alls vilket betyder att några har mycket mer Kräks.

Det finns också folk som inte tvättar händerna efter toabesök. Godisskålar på restauranger har visat sig ha bajsbaciller från smutsiga händer. Just sayin'
    äter  man godis eller nötter ur en skål på en restaurang så får man ju skylla sig själv, så länge det inte är upphälls och enbart för ens sällskap.
    jösses.
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?