• Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • Anonym (XXX)

Vad torkar du dig med då? Eftersom jag inte pillar mig i röven med fingrarna så räcker det med papper. 

• Mimmi85

Haha. Jag antar att rengöringsmedel skulle svida och torka ut anus.

• Peter 672

tycker definitivt det vore bättre med en sån dusch som man använder i vissa länder, t.ex. thailand.
    brukar själv ställa mig på huk i duschen när jag väl är hemma.

men är man någon annanstans har man ofta inte den möjligheten. blött papper kan väl på sin höjd vara det man kan göra då.

håller med om att vanligt papper egentligen inte är särskilt effektivt rent hygieniskt.

• Pissenisse

Peter, en vanlig vattenkanna bredvid toaletten räcker gott och väl! Så slipper du sitta på huk:)

• Peter 672
    Pissenisse skrev 2013-08-12 21:08:59 följande:
    Peter, en vanlig vattenkanna bredvid toaletten räcker gott och väl! Så slipper du sitta på huk:)
    tycker det är fräschare och effektivare så. kan även använda tvål och enkelt skölja rent efter.
    inget problem med att sitta på huk  :)
  • stickkontakt

Den dagen jag börjar laga mat med arslet ska jag börja tvätta mig efter jag har bajsat. Jag lovar.

• puss
    stickkontakt skrev 2013-08-12 21:15:34 följande:

Den dagen jag börjar laga mat med arslet ska jag börja tvätta mig efter jag har bajsat. Jag lovar.

Snygg bild i huvet!!!
  • Anonym (fyfan)

Jag har en duschslang som sitter på sidan av toaletten, som de har i många länder där de inte använder toapapper.. 
    I sverige använder vi toapapper flitigt, fick till o med i thailand papper av en tjej när jag skulle låna toan för att jag va svensk.

Det e inte så fräscht att torka med bara papper och sen använda string t.ex.

Sen om man spricker lite när man bajsar och sen bara torkar med papper gnuggar man ju in såret med bajs..

Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?