• Anonym (Bilbo)

Tror ni tighta vaginor är en myt?

Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta.
    Blir lite nyfiken...
    Killar, har ni kännt skillnad?
    Tjejer, vad tror ni om detta?

Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?

• Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?
  • Anonym (ja)

Ja hos de kvinnor som fött barn iaf... de flesta som fött barn har ju så kallas slappfitta. De har även inkontinens, framfall, och slappa slidväggar...

• Anonym (Bilbo)
    Anonym (ja) skrev 2013-08-15 17:17:15 följande:
    Ja hos de kvinnor som fött barn iaf... de flesta som fött barn har ju så kallas slappfitta. De har även inkontinens, framfall, och slappa slidväggar...

Ah ok. Har aldrig haft sex med en tjej som fött barn. Är 24 själv men det blir dags snart kanske.

Då tenderar kanske mammor att vilja ha större då? Och pappor tenderar att vilja ha kvinnor som inte fött:)...

Sikket elände
  • Anonym (pelle)

Är fittan riktigt blöt känns den aldrig tajt

• Binary

har haft lite varierande, och jag måste säga att en stor del av de som faktiskt skaffat barn har en fastare muskulatur än små 19åringar som knappt vet vad en knipövning är.

Min egen misstanke är att det oftast inte är kvinnan det är fel på, utan mannens utrustning.
    En man med liten kuk tycker kvinnorna är slappa, helt enkelt.

sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Anonym (Fel)

Har inget av det du beskriver och har fött två barn...har dock fått höra "det mörks inte att du fött barn" av min pojkvän
  • illalilla
    Anonym (Fel) skrev 2013-08-15 17:28:34 följande:
    Har inget av det du beskriver och har fött två barn...har dock fått höra "det mörks inte att du fött barn" av min pojkvän
  • Anonym (Snippan)

Nja, visst kan det hända en hel del med underlivet när man fött barn, men med tanke på att så många gör det igen kan det knappast vara "kört", eller hur? Det finns ju också de som blir trängre efter förlossning. Sen beror det ju på vad man menar med tajt, mer fylliga slidväggar får man ex om man går upp i vikt, eftersom vi även har fettdepåer där. Men till största delen tror jag att det är som TS skriver att slidan är anpassningsbar. Vet att jag själv tyckte med en mindre välutrustad kille att det knappt kändes först, men då vi haft sex några dagar i rad kändes det precis som mer genomsnittliga killar och inget saknades. Sen kan jag tycka att det är visuellt t upphetsande med en större penis, ungefär som stora bröst för killar. Enda problemet m killar m mindre penisar för mig har varit att de oftare än de mer välutrustade struntat i klitoris och förspel, kanske för att tjejerna aldrig klagat p g a smärta. Min sambo gillar förresten inte när jag kniper, medan vissa tidigare killar tyckt att det varit fantastiskt, så preferenserna är väl olika där med.

• Anonym (Barn)

Jag har fött barn men är väl inte slapp alls egentligen. Min man har medelstrl och säger att han inte känner någon skillnad på mig eller någon annan han varit med. Dock blir jag väldigt blöt och då minskar ju friktionen, tyvärr! Fast karln verkar nöjd så...

• Anonym (cc)
    Har också fött 2 barn, är tajtare nu än innan...
  • Lilje

Jag har fått höra av många att jag är riktigt tajt. Vet också av erfarenhet att grövre kukar gör riktigt ont i början, även femtioelvte gången vi ligger. Dom kräver lite förarbete och även då gör det ont när han går in. Har också en tjejkompis som är så tajt att hon knappt kan ha vaginalsex alls. Medans andra har jag fått berättat om, där man kan köra hela handen upp direkt. Det kan man fett glömma med mig. :)

Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?