Nja, visst kan det hända en hel del med underlivet när man fött barn, men med tanke på att så många gör det igen kan det knappast vara "kört", eller hur? Det finns ju också de som blir trängre efter förlossning. Sen beror det ju på vad man menar med tajt, mer fylliga slidväggar får man ex om man går upp i vikt, eftersom vi även har fettdepåer där. Men till största delen tror jag att det är som TS skriver att slidan är anpassningsbar. Vet att jag själv tyckte med en mindre välutrustad kille att det knappt kändes först, men då vi haft sex några dagar i rad kändes det precis som mer genomsnittliga killar och inget saknades. Sen kan jag tycka att det är visuellt t upphetsande med en större penis, ungefär som stora bröst för killar. Enda problemet m killar m mindre penisar för mig har varit att de oftare än de mer välutrustade struntat i klitoris och förspel, kanske för att tjejerna aldrig klagat p g a smärta. Min sambo gillar förresten inte när jag kniper, medan vissa tidigare killar tyckt att det varit fantastiskt, så preferenserna är väl olika där med.