• Anonym (Bilbo)

Tror ni tighta vaginor är en myt?

Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta.
    Blir lite nyfiken...
    Killar, har ni kännt skillnad?
    Tjejer, vad tror ni om detta?

Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?

• Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?
  • Bjoer

Det skiljer en del har jag fått erfara. Sen så gör det väl (tycker jag) inte så stor skillnad för hur skönt det är. Ollonet är ju inte i slidöppningen så mycket ändå, liksom, så jag tycker "interiören" gör mer skillnad. Flört Vissa är man kroppsligt kompatibel med och deras insida gnuggar en på rätt ställen och vissa gör det inte.

• Anonym (mm)

Blev tajtare efter barn,hittade nog musklerna bättre och tränar en del :)
    Killar har sagt att jag är väldigt tajt. Och tror det stämmer :) Jag gillar lite ont och hårt,så större kukar gör inget ;) 

• Anonym (Kännbart)
    Anonym (ja) skrev 2013-08-15 17:17:15 följande:
    Ja hos de kvinnor som fött barn iaf... de flesta som fött barn har ju så kallas slappfitta. De har även inkontinens, framfall, och slappa slidväggar...

Få som fött barn har sådan otur som du beskriver (avundsjuk?)Vad har förresten inkontinens med tighthet i skidan att göra? Själv hade jag tur, min vävnad hann aldrig tänjas, det gick för fort och jag sprack. Min bm visade sig dock vara god sömmerska så det funkar som det ska där nere.
  • Anonym (PM)

Jag har fött två barn. Min exman säger att det inte är någon skillnad alls efter förlossningarna. Var tight innan, är tight nu.

Min nya tycker att jag är väldigt tight.

• Anonym (Tajt)

Hat fött två barn och min sambo märker ingen skillnad! Han säger att det måste vara en myt och att jag såfall är tajtare än innan!

• Vaken
    Anonym (Fel) skrev 2013-08-15 17:28:34 följande:
    ...har dock fått höra "det mörks inte att du fött barn" av min pojkvän
    Min man påstår att det inte känns någon skillnad nu jämfört med innan vi fick tre barn. Jag vet inte hur sant det är, men jag själv märker ingen skillnad, för han känns lika stor som innan. Det enda som har förändrats är att jag kan knipa betydligt hårdare nu än innan, och det uppskattar mannen väldigt mycket.
  • Anonym (Bilbo)

Spännande läsning alla! Tack för era svar.

Lilje skrev 2013-08-15 17:36:32 följande:
    Jag har fått höra av många att jag är riktigt tajt. Vet också av erfarenhet att grövre kukar gör riktigt ont i början, även femtioelvte gången vi ligger. Dom kräver lite förarbete och även då gör det ont när han går in. Har också en tjejkompis som är så tajt att hon knappt kan ha vaginalsex alls. Medans andra har jag fått berättat om, där man kan köra hela handen upp direkt. Det kan man fett glömma med mig. :)

Men då borde det ju vara så att du är mer tight/trång än vissa andra...tänker jag i alla fall. Grattis antar jag:)
    Binary skrev 2013-08-15 17:24:26 följande:
    har haft lite varierande, och jag måste säga att en stor del av de som faktiskt skaffat barn har en fastare muskulatur än små 19åringar som knappt vet vad en knipövning är.

Min egen misstanke är att det oftast inte är kvinnan det är fel på, utan mannens utrustning.

En man med liten kuk tycker kvinnorna är slappa, helt enkelt.

Som svar till dig så kan jag säga att polarens snopp är högst normal, sjukt att jag vet det men så är de:) så han är inte liten..
  • Anonym (Bilbo)

Spännande läsning alla! Tack för era svar.

Lilje skrev 2013-08-15 17:36:32 följande:
    Jag har fått höra av många att jag är riktigt tajt. Vet också av erfarenhet att grövre kukar gör riktigt ont i början, även femtioelvte gången vi ligger. Dom kräver lite förarbete och även då gör det ont när han går in. Har också en tjejkompis som är så tajt att hon knappt kan ha vaginalsex alls. Medans andra har jag fått berättat om, där man kan köra hela handen upp direkt. Det kan man fett glömma med mig. :)

Men då borde det ju vara så att du är mer tight/trång än vissa andra...tänker jag i alla fall. Grattis antar jag:)
    Binary skrev 2013-08-15 17:24:26 följande:
    har haft lite varierande, och jag måste säga att en stor del av de som faktiskt skaffat barn har en fastare muskulatur än små 19åringar som knappt vet vad en knipövning är.

Min egen misstanke är att det oftast inte är kvinnan det är fel på, utan mannens utrustning.

En man med liten kuk tycker kvinnorna är slappa, helt enkelt.

Som svar till dig så kan jag säga att polarens snopp är högst normal, sjukt att jag vet det men så är de:) så han är inte liten..
  • Anonym (ja)
    Anonym (cc) skrev 2013-08-15 17:36:18 följande:
    Har också fött 2 barn, är tajtare nu än innan...

Att men är mer tajt efter barn beror oftast på förslappade slidväggar, slidväggar som rasat ihop och att man därför upplevs vara tajtare.
  • Anonym (hahah)

så sjukt att kvinnorna här inne är värre än männen med att skryta om sina storlekar X) ine en slappfitta så långt ögat kan nå;)

Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?