• Anonym (Bilbo)

Tror ni tighta vaginor är en myt?

Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta.
    Blir lite nyfiken...
    Killar, har ni kännt skillnad?
    Tjejer, vad tror ni om detta?

Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?

• Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?
  • Anonym (Bilbo)

Men jag tänker mer att precis som vi killar kan skilja något i storlek så kanske ni tjejer och gör de?

Skippa detta med barnafödande. Mer hur man är skapt tänker jag.

• Anonym (Olika)

Av de tre senaste jag haft, har två varit riktigt tajta (en hade två barn och den andra inga) och en som upplevs som större ....Så min egenerfarenhet säger att få barn betyder inget utan mera just olika personer.

Fast i ärlighetens för mig som kille är det ingen större skillnad, är den för tajt och spänner så går det bara lite väl fort :) med den lite större kan man köra på ett tag :)

• Anonym (Kännbart)
    Anonym (Bilbo) skrev 2013-08-15 21:23:05 följande:
    Men jag tänker mer att precis som vi killar kan skilja något i storlek så kanske ni tjejer och gör de? Skippa detta med barnafödande. Mer hur man är skapt tänker jag.

Det tror jag absolut, sen är det nog väldigt ovanligt med några drastiska skillnader. Det är ju däremot nästan omöjligt för en kvinna att bedöma sig själv (vid sex). Jag upplever även att det varierar rätt mycket beroende på om det är just före/efter mens eller mitt i "månaden". Jag upplever mig själv som tightare när jag är kåtast, alltså dagarna kring ägglossning.
  • Anonym (haha)

det där beror ju helt på !

är jag inte direkt kåt och går med på sex lite sådär ändå..ja då är det ju tight som fan ..logiskt eftersom det är snustorrt och han kan knappt få in den.

är jag kåt som en jäkla vrål hynda och det flödar med fitt slem,ja då blir det ju automatiskt inte så tight.

just måttet invändigt i slidan kan väl skilja något men jag tror inte det handlar om flera centimeter..

jag tror min fitta är en normal size fitta.
    efter jag födde barn var den något större det första halvåret kanske? men det återgår ju normalt sett till det ursprungliga om man gör knipövningar.

fittan kan ju bli tightare om man spänner musklerna i den dessutom.

så frågan är killar, spände tjejerna musklerna i fittan när ni upplevde dem som tighta ? hmm 

• Jan Banan01

Visst finns trånga fittor. Min frus fitta är väldigt trång trots att hon fött barn. Det positiva är att man verkligen känner fittmusklerna strama åt kuken under knullet och orgasmerna är kraftigare än annars. Det negativa är att det tar längre tid att tränga in i henne och att man i början av knullet får börja lite försiktigt, annars riskerar man komma tidigare än tänkt Mitt X var mer "normal" därnere och därför lättare att tränga in i samt att man kunde hålla på lite längre. Båda fittyperna  är sköna. Litet plus för den trånga dock eftersom orgasmerna blir skönare. Lite off topic ang min ***. Omkrets okänd, längd 20 cm.

• Anonym (Tajt)

Min älskarinna har betydligt tajtare fitta än min fru och jag tycker att det är mycket skönare att knulla med älskarinnan eftersom det känns mer runt kuken när jag tar henne än när jag sätter på hustrun.

• P30

Den absoluta majoriteten kvinnor jag haft sex med har fött barn (kom igång sent med knullandet...) 

Jag tycker att det är mycket större skillnad mellan kvinnor i resp. grupp än mellan mammor och sådana som inte fött barn. Sedan är det så att de två tajtaste jag varit med var sådana som inte fött barn - och då menar jag tajt i avslappnat tillstånd.

En del mammor har ju förstått det här med snippjympa - de som ägnar sig åt det slår den andra kategorin med hästlängder så fort de kniper. Jag har aldrig träffat på någon som inte fött barn, men tränat knip...

Men - båda varianterna är roliga! :) 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • stockholmare

Jag tror att kvinnans storlek varierar något, men inte alls lika mycket som männens. Slidan anpassar ju sig dessutom till det som åker in. Om jag stoppar upp ett finger eller en tampong så sluter ju väggarna till runt så då gissar jag på att de sluter runt en snopp också. Min man märkte inte skillnad efter barnen, men däremot sade han att jag blev betydligt slappade när jag tappade mycket i vikt. Bryr mig inte så mycket. Det funkar ju som det ska iallafall.

• Robert 832

Det är ingen myt alls, en del är faktiskt mycket tajtare. Personligen tycker jag det är ett problem oftast snarare än att det är skönare.

• Anonym (tränade fittor)

Klart att det varierar med fittstorlekarna men jag själv njuter mer av en vältränad fitta som sluter sig om kuken för att man sedan ska få leka med den och använda lite större leksaker och en hand. Finns väl inget bättre med en kvinna som har lärt känna sin egen kropp och kan slappna av så pass att hon njuter fullt ut av sex. 

Innan jag gifte mig så träffade jag en tjej som va i det tajtaste laget och det gjorde fasiken ont att ens försöka trycka in kuken i henne och inte kunde man "leka" heller så jag gav upp det tände mig inte en på långa vägar. Sen träffade jag min fru som vet hur hon vill ha det och hon kan verkligen det här med att få fittan att knippa ordentligt om kuken för att man sedan får trycka in dildos och min hand.. Och det absolut bästa av allt är att efter en fist får trycka in kuken igen och känna hur fittan stramas upp och blir sjukt tajt.

• Anonym (Förändringar)
    Anonym (tränade fittor) skrev 2013-08-16 10:45:56 följande:
    Klart att det varierar med fittstorlekarna men jag själv njuter mer av en vältränad fitta som sluter sig om kuken för att man sedan ska få leka med den och använda lite större leksaker och en hand. Finns väl inget bättre med en kvinna som har lärt känna sin egen kropp och kan slappna av så pass att hon njuter fullt ut av sex. 

Innan jag gifte mig så träffade jag en tjej som va i det tajtaste laget och det gjorde fasiken ont att ens försöka trycka in kuken i henne och inte kunde man "leka" heller så jag gav upp det tände mig inte en på långa vägar. Sen träffade jag min fru som vet hur hon vill ha det och hon kan verkligen det här med att få fittan att knippa ordentligt om kuken för att man sedan får trycka in dildos och min hand.. Och det absolut bästa av allt är att efter en fist får trycka in kuken igen och känna hur fittan stramas upp och blir sjukt tajt.

• Jan Banan01
    Anonym (Bilbo) skrev 2013-08-15 17:14:36 följande:
    Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta. Blir lite nyfiken... Killar, har ni kännt skillnad? Tjejer, vad tror ni om detta? Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?
    Om jag jämför min frus fitta med mitt ex:s är det en klar skillnad. Frugan är bra mycket tajtare därnere. Kors i taket vilka orgasmer min frus fitta ger mig. Hon kan verkligen mjölka varenda droppe ur mig. Men jag klagar inte på exets mutta heller. Jag fick sköna orgasmer där med. Det tog lite längre tid bara. 

• Lever så
    Anonym (Bilbo) skrev 2013-08-15 17:14:36 följande:
    Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta. Blir lite nyfiken... Killar, har ni kännt skillnad? Tjejer, vad tror ni om detta? Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?
    Jag har en djup och flexibel fitta. Vältränad men kan även ta emot en hel hand om utövaren är duktig. Jag upplever också att det skiljer sig markant beroende på var i menscykeln jag befinner mig, ibland kan fittan vara tajt som fan och ibland känns det som den är hur stor som helst. Jag brukar få fina vitsord, min kk säger att jag är tajt men inte trång, låter trevligt tycker jag.Solig
    never a failure always a lesson
Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?