• intesomallaandra

Min man vill prova en magic wand... vågar jag?

Hej!

Min man har föreslagit en så kallad magic wand. Är det någon som provat? Vågar jag, tycker det verkar lite läskigt...  

• Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?
  • Plaskaren
    Anonym (bäst) skrev 2013-08-15 18:15:57 följande:
    Absolut bästa leksaken! Men var försiktig för den är grym Glad
    Du låter som min sambo

Spelar ingen roll hur många orgasmer hon fått av tunga, fingrar och k*k, räcker jag över fairyn medan jag ligger och pustar ut så tar det inte många sekunder innan den gjort sitt och jag får den nästan ilsket kastad på mig med kommentaren "jag har ju sagt att du inte får ge mig den där du vet ju vad som händer"....

• Anonym (.)

Frågan är ju om starkare och starkare vibrationer är så himla bra i längden. Jag har läst att klitoris kan bli mer okänslig så till slut krävs alltmer starka vibrationer för att man ens ska kunna få orgasm. Känsligheten där är kanske något som man inte egentligen vill sabba.

Men att testa den nån gång ibland är säkert inga problem!

• P30
    Anonym (.) skrev 2013-08-24 12:45:13 följande:
    Frågan är ju om starkare och starkare vibrationer är så himla bra i längden. Jag har läst att klitoris kan bli mer okänslig så till slut krävs alltmer starka vibrationer för att man ens ska kunna få orgasm. Känsligheten där är kanske något som man inte egentligen vill sabba.

Men att testa den nån gång ibland är säkert inga problem!
    Min erfarenhet är att det inte riktigt är så för speciellt många, men har varit med om det en gång med en tjej som till slut fick svårt att komma för egen hand utan dildon. För några stycken som har haft svårt att komma på egen hand har det tvärt om blivit mycket lättare att komma med handkraft. För de flesta tror jag att det är oförändrat.
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Binary
    P30 skrev 2013-08-16 02:01:46 följande:
    Självklart skall du prova en sådan.

På en sexfest för något år sedan gick den laget runt, varenda kvinna med på festen fick en orgasm på mindre än en minut med den. För många kan den vara för aggressiv. Är man känslig så kan man prova den utanpå trosorna, eller till och med utanpå jeansen. Ju kåtare, desto mer klarar du, så det är inte säkert att den funkar när du hämtat med dig den från din ica-affär tillsammans med handlingen på köksgolvet.

Alla är olika, men jag tycker det bör vara en av de två-tre första sexleksaker man skaffar.BEHÖVER inte köras upp? Nej, det skulle jag tro. Herr P30 ordinerar den för strikt utvärtes bruk.

Klitorisorgasm på steroider. Perfekt leksak när partnern får vara med - eller ensamt för den delen.

Det är rätt stor skillnad på olika varianter. Panasonic är originalet, men den är väldigt dyr. Originalet finns dessutom bara till 110v, och man får då skaffa en omvandlare. Eftersom det skiljer på Hz-talet blir det lite annorlunda även med omvandlare, trots detta är det en fantastisk leksak. Det finns kopior som verkligen är helt ok, men det blir inte samma som med originalet.

hitachi är originalet, men annars helt rätt idag mina ögon
    sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • The1andonly
    Binary skrev 2013-08-24 16:20:57 följande:

+ 1
    Slapp jag skriva det själv.
    Här blev den dissad, använd 2 ggr. För kraftig och jobbig med sladden enligt sambon.
    Nu används den mest mot ömmande muskler :)
    www.lovehoney.co.uk/product.cfm
    Kommunikation är svaret!
  • Please

Nä men Gud.... Skit farligt. Testa Inte!
    Seriöst ? Vad är det som skrämmer dig? Självklart kan du testa :))

• Anonym (Beställt!)

Hehe, den här tråden fick mig och min fru att beställa en, dyker nog upp i brevlådan nästa vecka. Tack för inspiration.

• P30
    Binary skrev 2013-08-24 16:20:57 följande:

Du har rätt, jag har fel. Böjer mig i skam! :)
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?