• intesomallaandra

Min man vill prova en magic wand... vågar jag?

Hej!

Min man har föreslagit en så kallad magic wand. Är det någon som provat? Vågar jag, tycker det verkar lite läskigt...  

• Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?
  • nettizmedman1
    Anders 386 skrev 2013-09-18 16:29:55 följande:
    Men kan batteridrivna överhuvudtaget mäta sig med nätdrivna???
    trodde inte att det fanns nåt batteridrivet som kom i närheten av nätdrivna prylar när det gäller styrkan i vibrationerna? Men jag kanske har fel?  
    Nja, de är ju bara frågan om vilken effekt det är. Men vist, batterierna kommer alltid att ta slut, förr eller senare.

Vad de gäller vibrationer finns det inget som helst hinder att sätta i exakt samma motor i en batteridriven som en nätdriven (behöver bara ändra linningarna lite så att de blir rätt spänning, den nätdrivna wanden går på likriktad spänning precis som batteri modellerna). Sedan är de bara frågan om hur mycket batteri man ska ha för att klara sig tillräckligt länge.

Min modell kan anslutas med nätadapter under tiden den används. Har täkt att byta batterierna i min modell, den håller bara 40 minuter, skulle vara skönt med 3-4 timmar utan att ha sladd ;)
  • P30
    Anders 386 skrev 2013-09-18 16:49:14 följande:
    Men ser tyvärr inte att dom har nån magic wand på kondomeriet...
    Men kanske finns liknande, men hittar ingen. 
    Nej, du har rätt, det verkar de inte ha. Vi har handlat vår på intimategadgets.com - men de har varit alldeles för klena. Annars billigt och fraktfritt.
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Rosaflickan

Jag är sugen på att köpa en. Det blir nog nästa sexleksaksinköp

• nettizmedman1
    Rosaflickan skrev 2013-09-18 17:57:50 följande:
    Jag är sugen på att köpa en. Det blir nog nästa sexleksaksinköp
    Klart du ska göra det, glömm inte att rapportera!
  • Rosaflickan
    nettizmedman1 skrev 2013-09-18 19:43:56 följande:
    Klart du ska göra det, glömm inte att rapportera!
    absolut ska jag rapportera. Längtar tills jag får prova
  • Anonym (hj)

Klart du vågar prova. Allt för njutning !

• Anders 386

Lutar åt att jag också är på...  Hittade Fairy magic wand på sinful.se .  Blir nog att beställa, har funderat flera gånger att skaffa nåt liknande, och efter att ha läst här så blir man ju mera sugen på att få testa den med sin partner...

• Anonym (Härligt)

Lelo smart wand ... om man kan tänka sig lyxklass.

• Anders 386
    Anonym (Härligt) skrev 2013-09-19 09:49:21 följande:
    Lelo smart wand ... om man kan tänka sig lyxklass.
    Har du testat den??  
    Köpte en LELO kukring, det var mest små pirriga vibrationer i den. Ser fin ut men det var bortkastade pengar. Fina att titta på men det är inte det viktigaste.
  • Anonym (Malmö)
    Anders 386 skrev 2013-09-19 09:28:07 följande:
    Lutar åt att jag också är på...  Hittade Fairy magic wand på sinful.se .  Blir nog att beställa, har funderat flera gånger att skaffa nåt liknande, och efter att ha läst här så blir man ju mera sugen på att få testa den med sin partner...
    Bor du i södra Sverige så rekommenderar jag Köpenhamn där köpte jag min Wand. Oerhört kraftfull apparat. De hade några olika och på plats kan man ju prova vilken man vill ha. Första gången den provades blev nästan en chock då jag kom på bara ett par sekunder och jag är annars en sådan som har väldigt svårt att komma.

Nu tar jag nästa steg och ska prova en Sybian i helgen. 
Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?