• MiniWe

Börja med "Träning för nyblivna mammor" med Olga Rönnberg

Hej! Imorgon kör jag igång med min träning, efter Olga Rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor. Någon som vill hänga på? Vi kan inspirera varandra, peppa och stötta! Fick min dotter för 9 veckor sedan, är dags att ta nya tag nu!

• Svar på tråden Börja med "Träning för nyblivna mammor" med Olga Rönnberg
  • MoonFlight

Har oxå boken och ska starta ganska snart hoppas jag, liten ska bara komma ut snart hoppas jag (bf imorgon)

• Karpalo

Har också den boken, försökt starta två gånger men ja... Sist hoppade jag över knipstarten o började direkt med träningen. Promenaderna går bra men det andra är bara såå tråkigt o för tidskrävande för att lilleman ska orka vänta tills jag är klar ;)

• MiniWe

Har bebisen hunnit titta ut än MoonFlight? 

Haha ja, Karpalo, de är inte alltid så tålmodiga, de där bebisarna :) 

• MoonFlight

Nä ingen bebis här inte. Har trivs så bra där han är för tillfället så. Men har bett honom att inte komma förrän tisdag/onsdag när min far kommit ner och passar resterande barn. Tror han är snäll och lyssnar på det :)

• Stardust27

Har precis satt igång med period 1 träningen. Efter förra graviditeten hade jag mycket stor delning av magmusklerna, jag fick aldrig ihop dem helt innan nästa graviditet. Lill-tjejen kom ut i juni och nu har jag bestämt mig för att musklerna ska komma på plats igen. Tycker dock att det finns väldigt lite information om magmuskeldelning men Olga verkar ju ha lite koll på läget så jag tänkte testa hennes upplägg. Jag följs gärna åt! Hur går det för dig MiniWe?

• MalinElise

Jag började med träningen för ca 2 veckor sedan. Fuskar lite gör jag tyvärr med uppvärmningen. Jag känner att den tar för mycket tid. Promenaderna har jag fått börjat med först nu då den äldsta började förskolan denna veckan. Hur långa promenader tar ni andra? Promenerar ni varannan dag?

• Stardust27
    drömmaromsmått skrev 2013-09-11 13:17:04 följande:
    Jag har kört efter olgas bok sedan i april (och vann hennes jeansutmaning) har fått superbra resultat la precis upp bild  tranamedgladje.blogspot.se/

Härligt! Grattis! Jag längtar efter att vara igång på riktigt igen med löpträning och allt. Känner mig lite som en säck ännu...
  • Stardust27
    MalinElise skrev 2013-09-12 18:43:56 följande:
    Jag började med träningen för ca 2 veckor sedan. Fuskar lite gör jag tyvärr med uppvärmningen. Jag känner att den tar för mycket tid. Promenaderna har jag fått börjat med först nu då den äldsta började förskolan denna veckan. Hur långa promenader tar ni andra? Promenerar ni varannan dag?

Längden på.promenaderna är väldigt varierande för min del, allt från 20 min till 1,5 timmar allt beroende på vad som hinns med. Men det blir oftast minst en promenad varje dag iaf...
  • MiniWe
    drömmaromsmått skrev 2013-09-11 13:17:04 följande:
    Jag har kört efter olgas bok sedan i april (och vann hennes jeansutmaning) har fått superbra resultat la precis upp bild  tranamedgladje.blogspot.se/
    Åh så kul! Jag hoppas också på bra resultat, innifrån och ut!
Svar på tråden Börja med "Träning för nyblivna mammor" med Olga Rönnberg