Barnens hus i konkurs, vad handlar ni?
Hejsan! Läste att flera av Barnens hus har gått i konkurs. De håller stängt idag (måndag) och tisdag för att sedan öppna på onsdag för total utförsäljning. Ni som åker dit, vad kommer ni att fynda?
Hejsan! Läste att flera av Barnens hus har gått i konkurs. De håller stängt idag (måndag) och tisdag för att sedan öppna på onsdag för total utförsäljning. Ni som åker dit, vad kommer ni att fynda?
Inte alla!
VIKTIG INFORMATION!
Idag har Rexinus AB, som driver och äger 12 st Barnens Hus butiker i Stockholm, Skåne, Göteborg och Karlstad begärt sig själva i konkurs. Butikerna håller stängt måndag 19/8 och tis 20/8 för att öppna för utförsäljning på onsdag 21/8 kl 10.
Övriga butiker i Sverige berörs INTE av detta beslut och har öppet som vanligt.
Följande butiker berörs:
Skåne:
Barnens Hus Svågertorp
Barnens Hus Burlöv
Barnens Hus Helsingborg
Göteborg:
Barnens Hus Sisjön
Karlstad:
Barnens Hus Karlstad
Stockholm:
Barnens Hus Haninge
Barnens Hus Arninge
Barnens Hus Nacka
Barnens Hus Kungens Kurva
Barnens Hus Bromma
Barnens Hus Barkarby
Barnens Hus Infra City
Frågor gällande detta hänvisas till kundservice@barnenshus.se
Hittade.
Jag tänkte handla mycket, allt från termometer till babysitter. Ska till butiken i Upplands Vösby. Har någon varit där innan? Finns det kundvagnar där om man ska handla mycket dvs?
Hoppas ni inte möts av tomma hyllor, som kunderna gjorde när Expert gick i konkurs och hade "utförsäljning".
Skall leta efter en ny bilbarnstol. Kanske lite regnkläder och nya nappar också.
Alexi - tack för varningen var inne på babyprofsen igår och kollade på joggingvagn!
Hoppas Barnenshus blir uppköpta för jag gillar deras butiker
Köpte våran vagn i väsby!
Skor, höstkläder, vinterkläder, kanske någon babyleksak till min bebis... Tycker synd om en bekant som mister sitt jobb!
Ok förklarar varför där var stängt igår när jag skulle in där.