• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (numera opad)

Nu ser dom ut så här.
    Ni kan ju inte säga att dom var fina innan. Dom var inte fula heller. Bara oexisterande...
    Nu har jag ju iaf bröst & jag är supernöjd

• jfsebastianigen
    Anonym (numera opad) skrev 2013-09-01 16:15:53 följande:
    Nu ser dom ut så här.
    Ni kan ju inte säga att dom var fina innan. Dom var inte fula heller. Bara oexisterande...

Jag tycker båda är fina. Hade jag varit din man/pojkvän etc, skulle det varit lika bra med vilken variant som du än trivs bäst med.

Nu syns ådrorna bra och det är en grej jag gillar väldigt mycket. (min fetisch)
    Men viktigast är att du är nöjd med resultatet och det verkar du ju vara.
  • zfinxx

Dom var lika fina innan!

Små bröst är hur sexigt som helst. Stora bara hänger ju.
    Problemet är att jag inte tänder på stora...men väldigt på små...    

• zfinxx

Tjejjer!

Var stolta över era små bröst! Det är otroligt sexigt!!! 

• Anonym (Svår fråga)

Ja det var verkligen snygga nu efter op. Jag vet att man inte får säga så men för mig är det stor skillnad, den första ser ut som en man i mitt tycke.

Jag har i vuxen ålder haft fyra kvinnor, min fru som opererade sina efter barnen till betydligt större. Och vårat sexliv vart otroligt mycket bättre då HON vart bekväm med sin kropp.

Sen en annan hade koksalt och de älskade jag, var så naturligt "häng" stående och på rygg flöt de ut naturligt. Hon hade nog F och behövd aldrig bära bh ändå. Det var väl investerade pengar tycker jag och hon även om hon nu närmar sig 50 så har de så väldigt naturliga. Hon har haft dem ca 10 år.

Min nya har tyvärr små, tyvärr för att det påverkar mig sexuellt och blir inte lika tänd men skulle aldrig säga ngt ändå. Jag önskar det inte vore så för mig.

Men jag vet att de finns de som älskar små med så fråga inte saker som det finns tusen svar på och det är så lätt att bli nertryckt här av några få svar.

Huvudsaken du är nöjd och bekväm med dig.           

• Anonym (greta)

För mig är det bara viktigt vad min kille tycker om mina bröst eftersom vi har ett gemensamt sex- och kärleksliv, andra killars åsikter skiter jag i (ja, och så är också det viktigt vad jag själv tycker om dom). Självklart så väger hans åsikt mycket tungt och hur han ser på dom. Men det fina med kärlek är väl att själva utseendet spelar mindre roll egentligen? Om han älskar mig så kommer han att älska mina bröst också. Detsamma gäller för mig själv, om jag älskar mig själv och har en stark självkänsla så kommer jag automatiskt att älska mina bröst och resten av kroppen. Samma sak känner jag för honom, han har inte de bredaste axlarna jag har sett eller den mest vältränade magen, men jag älskar hans kropp och vill inte ha honom på något annat sätt.

Så försök att inte tänka på vad killar tycker om små eller stora bröst hit och dit. Den killen som älskar dig kommer att älska dina bröst också.

Dessutom går det inte att köpa sig en bättre självkänsla i form av en bröstförstoring. Den kan bara komma inifrån.   

• Anonym (K)
    Anonym (Svår fråga) skrev 2013-09-06 11:26:57 följande:
    Ja det var verkligen snygga nu efter op. Jag vet att man inte får säga så men för mig är det stor skillnad, den första ser ut som en man i mitt tycke.

Jag har i vuxen ålder haft fyra kvinnor, min fru som opererade sina efter barnen till betydligt större. Och vårat sexliv vart otroligt mycket bättre då HON vart bekväm med sin kropp.

Sen en annan hade koksalt och de älskade jag, var så naturligt "häng" stående och på rygg flöt de ut naturligt. Hon hade nog F och behövd aldrig bära bh ändå. Det var väl investerade pengar tycker jag och hon även om hon nu närmar sig 50 så har de så väldigt naturliga. Hon har haft dem ca 10 år.

Min nya har tyvärr små, tyvärr för att det påverkar mig sexuellt och blir inte lika tänd men skulle aldrig säga ngt ändå. Jag önskar det inte vore så för mig.

Men jag vet att de finns de som älskar små med så fråga inte saker som det finns tusen svar på och det är så lätt att bli nertryckt här av några få svar.

Huvudsaken du är nöjd och bekväm med dig.           
    Jag vill inte trycka ner dig men är nyfiken, varför väljer man en partner som man inte tänder så mycket på? Det är något jag funderat på efter att ha läst i andra trådar också. Jag har svårt att relatera till det för jag är lite av en allätare själv, kan gilla olika former av kroppar. Däremot är jag inte så förtjust i mulliga män med stora magar, och då väljer jag ju inte en sådan man.
    Jag skulle inte tycka det var konstigt om min partner gillade stora bröst och små, men om jag fick reda på att han hade en stark preferens på stora och inte kunde tända helt på mig pga min storlek då hade jag blivit riktigt ledsen.
  • Tom Araya
    Anonym (greta) skrev 2013-09-06 15:50:21 följande:
    För mig är det bara viktigt vad min kille tycker om mina bröst eftersom vi har ett gemensamt sex- och kärleksliv, andra killars åsikter skiter jag i (ja, och så är också det viktigt vad jag själv tycker om dom). Självklart så väger hans åsikt mycket tungt och hur han ser på dom. Men det fina med kärlek är väl att själva utseendet spelar mindre roll egentligen? Om han älskar mig så kommer han att älska mina bröst också. Detsamma gäller för mig själv, om jag älskar mig själv och har en stark självkänsla så kommer jag automatiskt att älska mina bröst och resten av kroppen. Samma sak känner jag för honom, han har inte de bredaste axlarna jag har sett eller den mest vältränade magen, men jag älskar hans kropp och vill inte ha honom på något annat sätt.

Så försök att inte tänka på vad killar tycker om små eller stora bröst hit och dit. Den killen som älskar dig kommer att älska dina bröst också.

Dessutom går det inte att köpa sig en bättre självkänsla i form av en bröstförstoring. Den kan bara komma inifrån.   
    Bra talat, jag håller med.

Inte att förglömma gäller detta även det rent sexuella.
    Om hon tycker att hennes bröst duger och känner sig sexig med dem (behöver inte innebära att hon är 100% nöjd med dem) så utstrålar hon det och blir mycket mer attraktiv och sexig i killens ögon och när han känner den attraktionen bryr han sig mindre om att han kanske föredragit ett annat utseende om han fick välja.

En kropp eller person behöver inte motsvara våra ideal och önskningar för att atrrahera och attraktionen är väl bland det viktigaste i sammanhanget!?
  • cazh82
    Anonym (numera opad) skrev 2013-09-01 16:15:53 följande:
    Nu ser dom ut så här.

Snygga tuttar, vill inte ligga med dig för det.

Men skicka blommor till kirurgen.
  • Anonym (bröst)
    Anonym (greta) skrev 2013-09-06 15:50:21 följande:

Det hoppas jag verkligen att min kille skulle älska mig som jag ser ut. Enda fördelen med små bröst är att jag nog aldrig kommer att få hängbröst
Svar på tråden små bröst