små bröst
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Kan inte påminna mig om att ha sett bröst sim inte är fina.

Trivs skitbra med mina 70A. Passar min nätta kropp. Däremot tror folk att bröststorlek är något som är ok att dryfta offentligt, ja alltså kommentera huruvida jag har små eller stora bröst. Som om jag inte visst det själv. Ärligt talat skiter jag i vad killar anser om mina tuttar, själv gillar jag dem och det kan ju aldrig vara en överraskning att jag har små bröst liksom. Dessutom är jag för gammal för att hålla på och oja mig över nåt sånt, de har funkat bra att amma två barn med och är frotfarande snygga vid 34.
Tror att tjejer jämför och kollar in varandras bröst på samma sätt som vi killar "mäter kuken" på gymmet, i bastun, i duschen efter skolan eller träningen etc. Vi skapar våra egna hjärnspöken.
Personligen så älskar jag bröst, att se på, känna, smeka, suga, men storleken kvittar, bara det finns något att klämma på och en bröstvårta att få hård så är jag nöjd.

Jag har väl också haft mina komplex men hela jag är en nätt person som som gillar fysisk aktivitet så jag kan inte annat än inse att mina bröst är helt perfekta för mig och har även kommit till insikten att jag inte har nåt skäl att vantrivas med mig själv.