• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Ernst Hugo

Kan inte påminna mig om att ha sett bröst sim inte är fina.

• Anonym (bröst)
    Anonym (Tuttn) skrev 2013-10-09 17:29:33 följande:
    Jag föredrar små och fastsa tuttar, än stora och fladdriga :)

Föredrar mindre oavsett även om det handlar om stora sillisar  Skrattande
  • Anonym (numera opad)
    mice skrev 2013-10-09 17:34:32 följande:
    Jag vet inte riktigt när det går från "små" till "normala". Det kan ju inte handla om bh-storleken eftersom det inte bara är bröstvolymen som väger in i den.
    Jag har ungefär en handfull bröst för personer med "normalstora" händer, det vill säga nog stort för att dölja ett med en hand. Är det små? Glad
    Nej!
    jag tycker att det är små om det är som mina på bilden ovan.
  • villbusa
    Anonym (bröst) skrev 2013-10-04 19:11:30 följande:
    Jag försöker att vara stolt över mina små bröst.

Tycker jag du ska va också, hela du blir så mycket sexigare när du visar upp att du mår bra i din kropp!

Bröstens storlek är inte avgörande, små bröst kan vara fantastiskt sexiga och upphetsande precis som bröst i andra storlekar. O en styv bröstvårta i min mun talar om att du gillar min behandling.....Tungan ute 
  • PrinsessanLeia

Trivs skitbra med mina 70A. Passar min nätta kropp. Däremot tror folk att bröststorlek är något som är ok att dryfta offentligt, ja alltså kommentera huruvida jag har små eller stora bröst. Som om jag inte visst det själv. Ärligt talat skiter jag i vad killar anser om mina tuttar, själv gillar jag dem och det kan ju aldrig vara en överraskning att jag har små bröst liksom. Dessutom är jag för gammal för att hålla på och oja mig över nåt sånt, de har funkat bra att amma två barn med och är frotfarande snygga vid 34.

• Pappa0509

Tror att tjejer jämför och kollar in varandras bröst på samma sätt som vi killar "mäter kuken" på gymmet, i bastun, i duschen efter skolan eller träningen etc. Vi skapar våra egna hjärnspöken. 

Personligen så älskar jag bröst, att se på, känna, smeka, suga, men storleken kvittar, bara det finns något att klämma på och en bröstvårta att få hård så är jag nöjd. 

• lejon 789
    PrinsessanLeia skrev 2013-10-09 23:55:47 följande:
    Trivs skitbra med mina 70A. Passar min nätta kropp. Däremot tror folk att bröststorlek är något som är ok att dryfta offentligt, ja alltså kommentera huruvida jag har små eller stora bröst. Som om jag inte visst det själv. Ärligt talat skiter jag i vad killar anser om mina tuttar, själv gillar jag dem och det kan ju aldrig vara en överraskning att jag har små bröst liksom. Dessutom är jag för gammal för att hålla på och oja mig över nåt sånt, de har funkat bra att amma två barn med och är frotfarande snygga vid 34.

Så rätt du tänker!
  • lejon 789
    Anonym (numera opad) skrev 2013-09-01 16:15:53 följande:
    Nu ser dom ut så här.
    Ni kan ju inte säga att dom var fina innan. Dom var inte fula heller. Bara oexisterande...
    Nu har jag ju iaf bröst & jag är supernöjd

Det är naturligtvis viktigt att du själv är nöjd. Personligen tycker jag att dina originalbröstt var minst lika snygga och sexiga. Men å andra sidan tycker ju jag att min kuk är för liten, även om min fru tycker att den är precis lagom stor :)
  • Anonym (A-kupa)
    PrinsessanLeia skrev 2013-10-09 23:55:47 följande:
    Heja dig! Önskar fler kunde vara nöjda med sig själva som de är. När jag var yngre skämdes jag för mina små bröst och ville ha större, men nu trivs jag också kanonbra med dem och ser bara fördelar.
  • PrinsessanLeia

Jag har väl också haft mina komplex men hela jag är en nätt person som som gillar fysisk aktivitet så jag kan inte annat än inse att mina bröst är helt perfekta för mig och har även kommit till insikten att jag inte har nåt skäl att vantrivas med mig själv.

Svar på tråden små bröst