små bröst
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
O.k: hur menar du?
Jag föredrar hellre en tjej med mindre bröst som är mjuka och goa att smeka, än stora bröst som är hårda.
hellre små än stora! men viktigast är att dom passar in på just den kroppen! men är mer av en rumpkille så :P
Äh jag tycker att alla bröst är bra utom de som ger bäraren fysiska besvär. Det tråkiga är att så många kvinnor inte tycker om sina bröst, vad killarna tycker är inte lika viktigt för det är inte för dem brösten finns till. Jag anser att vi bör vidga vår syn på bröst och vilka som anses fina för alla bröst är vackra och det behövs visas kvinnor med olika typer av kroppar som trivs med sin kropp i media. Själv är jag en nätt, okurvig filur med modell mindre bröst som tycker jag har en fantastiskt funktionell och proportionell kropp som liksom fixar allt jag bestämmer mig för fysiskt. Det sjukaste med det rådande bröstidealet är att berusade snubbar har ett behov att berätta för mig att jag har små bröst, jag är ledsen att behöva berätta för dem att jag faktiskt inte finns till för att uppfylla deras visuella behov. Omvänt finns det kvinnor med väldigt stora bröst som teäffar på snubbar som typ pratar med deras bröst utan att se dem i ansiktet, och dessa kvinnor blir också oftare sedda som mindre intelligenta och upplever att många inte lyssnarpå vad de har att säga. Vad gäller bröstens funktion så spelar det ingen roll för mina barn att de fått käka bröstmjölk från ett par mindre bröst, de är lika friska och var välnärda bebisar och det hade liksom ine varit någon skillnad om jag haft megatuttar. (Och kan man inte amma går det lika bra med ersättning :) )