• Omogen citron

Bra kattsand?

Jag har alltid använt pappers pellets, men nu har jag fått en jourkatt som ogillar det. Hon kissar bredvid lådan. Är det någon som kan tipsa om en bra sand? Jag köpte miss Cat nu, är det en okej sand?

(Kristaller fungerar inte, det hade förra ägaren och jag har använt det som hon hade med sig.)

• Svar på tråden Bra kattsand?
  • Curlie

Vi har icas (med birman på kartongen). Luktar absolut minst och klumpar bäst.

• Birmafröken

Det är bättre och behagligare för katten med finkornig klumpbildande sand. Av de som finns i vanliga matbutiker är Pussi Kompakt ett bra val tycker jag.

• 2 barnsmamma

Eldorados kompaktsand från Willys
    Billig och den bästa jag testat (har testat många dyra och "super bra")

I detta fall; BILLIGT ÄR BÄST (enligt mig)

• elyse

Vi kör med Everclean till våra tre katter. Av de som finns i vanliga matbutiker tycker jag att Pussi är bäst.

• Alice234

Vi har 2 stora katter och använder Ever Cleans kattsand. INGET från vanlig butik går att jämföra!! Aningen dyrare men INGEN lukt!! Supersand helt enkelt!

• nemo1

Miss cat är varken klumpbildande eller håller borta lukten, dessutom hård att gå på för små kattassar. Det luktar fruktansvärt om lådan och mycket odryg. Köp Extreme Classic som har samma nivå som Ever Clean.

Svar på tråden Bra kattsand?