• Aprilmamman1

BF April 2014 Karlstad

Hej på er! Blivande mammor i Karlstadområdet m.fl.

Trots att det är tidigt i graviditeten tänkte jag att det kan vara skönt att lufta lite här?
    Kanske även ses framöver eller kanske hamnar vi i samma föräldragrupp?

Förväntansfullt nyfiken på framtiden är jag i alla fall, ni då?

BF 22/4 2014

• Svar på tråden BF April 2014 Karlstad
  • Aprilmamman1

Idag har jag känt tydliga sparkar när jag har haft handen på magen! Glad Såå glaad!

Synd att du inte får till det LE88, gör du inlägg via mobilen?

• LE88

Men va skoj. :) nu kan du slappna av aprilmamman1 :)

Min kompis sa att vänta du tills du får känna på hickandet också :)

Ja jag gör ju de, de kanske är därför det inte står något?

• LE88

Så nu fick jag till det! Tungan ute

Såhär ser jag ut idag. Kvällskort o då är jag alltid mer svullen, då jag går hela dagarna på jobbet.
    Värk i kroppen, längtar tills februari när man får gå hem från arbetet.

• LE88

Tack :)

Man var tvungen o sitta vid datorn.

De är kul om man fortsätter och lägga ut kort på denna sidan. Kul med bebis magar! :)

• rulltårtan

Hej! Hänger gärna med här:) bor i molkom och väntar mitt andra barn en flicka, har bf den 18/4 men kommer bli snittad den 10e. Har en son på snart 3,5 år som har autism och utvecklingsförsening så han är mer på en 1,5 årings,nivå i mycket. Bor med även med sambon och två hundar.

• Aprilmamman1
    rulltårtan skrev 2013-12-17 22:51:32 följande:
    Hej! Hänger gärna med här:) bor i molkom och väntar mitt andra barn en flicka, har bf den 18/4 men kommer bli snittad den 10e. Har en son på snart 3,5 år som har autism och utvecklingsförsening så han är mer på en 1,5 årings,nivå i mycket. Bor med även med sambon och två hundar.
    Välkommen hit! Molkom hör ju till samma uppsamlingområde så det är ju mer än okej ;) 

Kul med en tjej också, har du själv valt att bli snittad?
    Intressant att veta sånt. 

Gällande din son hoppas jag att hans utveckling ändå går framåt. Får ni någon hjälp med det?
  • LE88

Ja välkommen rulltårtan :)

Jag undrar detsamma med aprilmamman.

Ju fler vi är med i tråden desto roligare! :)

Något ingen har pratat om här än..

Hur sover ni på nätterna?

• peegasus

Välkommen hit! Kul att det blivit lite fart i tråden :D

Jag har ganska svårt att somna, men sover jättebra när jag väl somnat. Behöver oftast inte gå upp för att gå på toa, men ibland händer det . Hoppas att sömnen fortsätter vara bra ett tag till :)

michaelanorlin.blogg.se/ <--- Min gravidblogg beautybym.se <---- Min skönhetsblogg
  • rulltårtan
    Aprilmamman1 skrev 2013-12-18 09:25:28 följande:
    Välkommen hit! Molkom hör ju till samma uppsamlingområde så det är ju mer än okej ;)  Kul med en tjej också, har du själv valt att bli snittad? Intressant att veta sånt.  Gällande din son hoppas jag att hans utveckling ändå går framåt. Får ni någon hjälp med det?

Jag blir snittad då jag sprack väldigt mycket när sonen föddes, han fastnade och mådde inte bra när han kom ut med hjälp av sugklocka, han hade dåli färg, skrek inte och fick lågt blodsocker och låg temp.. Så de sa direkt efter sonen fötts att jag kunde få snitt nästa gång. Vilket jag inte tackat nej till:) ska bli skönt och ha ett satt datum som man kan se fram emot men jag är även lite rädd för att bli uppskuren:/ men min syster gjorde snitt för 1,5år sen och hon säger att det var superbra så får väl lyssna på henne;) Ang min son så kommer vi börja gå till logoped och arbetsterapeut på barnhabiliteringen efter nyår.
Svar på tråden BF April 2014 Karlstad