Privat IVF Malmö
Hej. Jag och sambon vill gärna försöka ge sonen ett syskon. Har förstått att det finns två kliniker i malmö nu Cura/Öresund och Nordic IVF Center. Någon som har erfarenhet från dessa kliniker?
Hej. Jag och sambon vill gärna försöka ge sonen ett syskon. Har förstått att det finns två kliniker i malmö nu Cura/Öresund och Nordic IVF Center. Någon som har erfarenhet från dessa kliniker?
Libra1:
Min historia är tyvärr snart 6 år lång...
Använde mina poäng på RMC utan positivt resultat. Gick sedan över till Cura/Öresund och är där på mitt tredje tre pack :/)
Vårt problem ligger hos våra slöa spermier och jag får alltid fina ägg, bra befruktning och toppembryon tillbaka men det VILL INTE FÄSTA!!!
På Cura/Öresund får vi alltid 2 embryo tillbaka...
Blev gravid första gången i vintras men slutade i tidigt mf vecka 7.
Så... Vägen är lång och krokig men vi SKA LYCKAS!!!
Vi har provat det mesta, AHA, embryo glue, olika medicin, akupunktur mm
Denna gången provar vi ytterligare mer, förutom alla sprutor kommer jag få prova Pednosol och trombyl. Samt alltid akupunktur efter insättning (dock på eget intiativ).
Får se utgången inom kort!
Jag jobbar kommunalt... Så jag får inte avdrag... Min man får inte heller... "Det är vår policy. Ingen får." Så tråkigt! :(
Så tråkigt... Men jag förstår honom! Min mans arbetsplats är så stor att han är anonym ändå! Man kan ju fråga efter ögonoperation eller plastikkirurgi kanske? Eller något annat man kan göra avdrag för?
Moolie: De behöver väl kvitto från kliniken. Så lite svårt att ljuga kanske. :P
Jo, men om de säger nej så har man inte avslöjat allt! :)
Jag funderar lite på vad man gör på en läkarkonsultation..? Går man bara igenom en kommande behandling? Vad är det som gör att det kostar 1200:- är väl kanske mer frågan. ![]()
Jag funderar lite på vad man gör på en läkarkonsultation..? Går man bara igenom en kommande behandling? Vad är det som gör att det kostar 1200:- är väl kanske mer frågan. ![]()