Privat IVF Malmö
Hej. Jag och sambon vill gärna försöka ge sonen ett syskon. Har förstått att det finns två kliniker i malmö nu Cura/Öresund och Nordic IVF Center. Någon som har erfarenhet från dessa kliniker?
Hej. Jag och sambon vill gärna försöka ge sonen ett syskon. Har förstått att det finns två kliniker i malmö nu Cura/Öresund och Nordic IVF Center. Någon som har erfarenhet från dessa kliniker?
Det var ett dyrt svar. Hi hi!
Det var ett dyrt svar. Hi hi! ![]()
För mig ingick de där konsultationspengarna om man sedan köpte en behandling eller två ð???
För mig ingick de där konsultationspengarna om man sedan köpte en behandling eller två ð???
Någon som haft Sven på Nordic IVF? Vi ska dit den 18 dec. Spännande! :)
Hej!
Lite nyfiken på nordic IVF. Ngn som vet om de har långa köer mm?! All aktuell info tas tacksamt emot ð???
Lycka till, libra1
Millan14: Tack! :)
Jag ringde igår och fick snabbt en tid. Får se vad de säger om när vi får starta. Jag skulle kunna tänka mig att starta i feb/mars. Vill åka på semester först. :P
Vi fick tid inom en månad! :)
Tack för era snabba svar. Ingår ett första möte i priset om man köper en behandling alt ett 3-pack? Å är det en bra idé att ringa sin "gamla" klinik å få hemskickat journaler innan man har en tid till nordic IVF?
Libra1- ja, det är ju snabbt om du ringde igår å fick tid den 18:e. Skulle åxå kunna tänka mig att komma igång feb/mars nästa år. Ska kanske ringa å prata med dem å se om man kan få en tid i januari. Bra med en semester innan å ladda batterierna ð???