• Anonym (Mamma till två)

Ungarna onanerar.

Ok, det borde inte vara några bekymmer med att ungarna onanerar. Men jag förstår inte varför jag reagerar som jag gör. 

Har en dotter på 15 och en grabb på 16. Jag vet att båda onanerar.

När dottern gömt sig på sitt rum och jag vet att hon troligtivs petar på sig själv så känner jag ofta, ok vad bra att hon utforskar sin sexualitet. Det är bra. Jag låter henne vara ifred.

Men när jag har märkt eller misstänkt att min grabb har låst in sig på rummet och petar på sig själv. Jag vet inte hur jag ska förklara men första instinkten jag får är. Åh nej, vad gör han. Sånt där ska man inte hålla på med. En grabb som runkar usch fy. Och sen kommer det spermier ut och var gör han av dem. Usch. 

Nä, sluta upp med det. Men sen hejdar jag mig själv innan jag säger något av detta såklart. Men känslan är kvar där. Skulle vilja slita upp dörren och säga sluta med det där. Av ren instinkt.

Även om någonstans inombords fattar jag att båda gör ju samma sak fast på olika sätt på grund av kön.

Men med grabben så blir det så annorlunda, han gör ju det annorlunda än vad både jag och min dotter gör som tjejer. Vet inte om det är det, eller vad det är.

Ibland så har det hänt faktiskt att jag bett dottern att ropa på honom att nu är det mat eller något lite extra tidigt bara för att utmana eller få honom att sluta. Eller så har jag funnit mig själv gå och fråga honom något genom dörren som egentligen jag inte behöver just då men bara för att utmana liksom när jag misstänker han gör det.

Är jag ensam i att känna så här?? 

• Svar på tråden Ungarna onanerar.
  • Anonym (dd)
    Anonym (Mamma till två) skrev 2013-09-03 12:03:47 följande:
    Nä jag vet ju inte 100 säkert varje gång såklart. Men man får en liten känsla för det så att säga. 

När grabben kommer ut och går direkt till toaletten, eller vill ta en dusch som han normalt inte brukar vilja direkt på dagen samt kommer ut och är röd ansträngd i ansiktet. Så då är jag nog ganska så säker på vad han har gjort även fast jag låtsas som att jag inte vet.

Skulle du uppskatta om de hade samma koll på dig?
  • Eterisk

Ingen aning om du är ensam om att känna så där, men jag gör det i alla fall inte. Nästan så att jag hoppas på att du är ensam om det faktiskt, så konstigt tycker jag att det är. Och låt för guds skull bli att agera på dina impulser, det är ju otroligt läskigt att du av den anledning du uppger här står utanför din tonårings dörr och hoppas på att avbryta honom i vad du tror, räds (eller gillar att fantisera om?) att han gör. 

• Isnogood

Se det såhär, var glad att han "tar hand om det själv" än att han ligger med varje tjej han kommer åt.
    (Vilket han kanske också gör, det vet ju inte vi, men kanske lite tråkigare att tänka på det så, än att han gör det själv på sitt rum) 

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (Naturligt)
    Anonym (dd) skrev 2013-09-03 12:05:13 följande:

Håller med!!
  • Anonym (Mamma till två)
    Anonym (dd) skrev 2013-09-03 12:05:13 följande:

Har inte tänkt så någon gång. Men det är därför jag inte visar att jag har koll. 

Ärligt talat asså jag vill ju inte hämma dem på något sätt. Därför som jag skriver det här och försöker få lite hjälp hur jag ska göra för att kunna låta det vara.

Jag tror att det har något med att det kommer spermier ur killar. När han runkar där så måste det väl komma ut något eller? Skulle det inte göra det så tror jag inte jag skulle reagera på samma sätt.

Jag tycker om att ha ordning och fint omkring mig och tanken på att han spermar ner sitt rum sätter en äckelstämpel på det hela på något konstigt sätt.  
  • Isnogood

Han är pojke, inte äcklig.

Säkerligen, så tar han "hand om det" med hjälp av papper eller handduk el dyl.
    Tror knappast han skickar runt "de små rackarna" vida över rummets alla skrymslen o vrår.
    Han masserar heller knappast in dem i tapeter, gardiner eller lakan.
    (Men, som sagt, vad vet vi...)    

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (one more kiss)

Låt honom vara, det är ju ungdomar.

Han får väl byta lakan i sin säng för egen maskin när hans rum ska städas.

Köp en bok och lägg dig i soffan, läs och koppla av, det hade då jag gjort.

• Anonym (hmm)

Spermier ja men bara så du vet tjejer kan oxå utsändra klet å så. själv kan jag få sprutorgasmer å jag e tjej kan bli kladdit av det me

• Anonym (dd)
    Anonym (Mamma till två) skrev 2013-09-03 12:05:08 följande:
    Har inte riktigt tänkt på det i dem banorna. Såklart så har jag inte förbjudit någon att runka. Men jag har heller inte märkt av det på samma sätt med partner. Han är säkert bättre på att gömma det. 

Men om jag skulle vet att nu gör han det nog, då skulle jag nog känna lite konstigt. Men svårt att sätta mig in i.  

Du onanerar aldrig?

Du har ju inte en aning om när eller hur dina barn onanerar. 
    hur känns tanken på att de har sex med killar/tjejer? 
  • mice

Tycker att du är väldigt äcklig som sitter och tänker på dina tonåringars könsorgan, sexliv och privat liv så ingående. Det känns riktigt illa. Hoppas att mina föräldrar aldrig fantiserat om mina onanivanor.

Svar på tråden Ungarna onanerar.