• Jennie med ie

Radbrytning via iPad?

Hej!! Är det någon av er som vet nåt kortkommando eller knep för att göra radbrytningar när man FLar via iPad? Jo det går ju via appen, men surfar jag runt på andra sidor samtidigt använder jag hellre webläsaren (Safari eller Chrome).

• Svar på tråden Radbrytning via iPad?
  • Fia 28
    Singoallaa skrev 2013-09-10 15:49:51 följande:
    Alltså detta kommando: < b r > b < b r > (utan mellanrummen). Men fl borde ta tag i detta problem!
    Men det är meningen att detdär ska lämna ett b efter sej. <br> är kommandot för radbryte, och allt mellan är din text.
  • Singoallaa
    Fia 28 skrev 2013-09-10 15:55:18 följande:
    Men det är meningen att detdär ska lämna ett b efter sej. <br> är kommandot för radbryte, och allt mellan är din text.

Haha okej :) Fick detta tipsat för en tid sedan och till en början fungerade det, sedan började det strula, kan vara så att jag råkat klicka in ett b för mycket då :)
  • Singoallaa

TESTAR bara, Njnkokt. rngkd srfkknknfn
    Nbkdfj nininfij njuh bubeifbej knken

• Singoallaa

Men där blev ingen styckeindelning som jag kunde göra med mina bokstäver!?

• Singoallaa

Nbb.mfnfrnfnkngjnnnnnnnnnnnnn.

nknnjfnnnkfmrmdnsjjfcojgljfglfjlclkdödkfökdfldk kofgklkg

• Singoallaa
    Singoallaa skrev 2013-09-10 18:58:56 följande:
    Nbb.mfnfrnfnkngjnnnnnnnnnnnnn. nknnjfnnnkfmrmdnsjjfcojgljfglfjlclkdödkfökdfldk kofgklkg

Okej där fick jag styckeindelningen som jag tidigare kunde göra, och inte bara ett radbyte :) Ta bort B:et i mitten då får man en fin styckeindelning! :)
Svar på tråden Radbrytning via iPad?