• Jennie med ie

Radbrytning via iPad?

Hej!! Är det någon av er som vet nåt kortkommando eller knep för att göra radbrytningar när man FLar via iPad? Jo det går ju via appen, men surfar jag runt på andra sidor samtidigt använder jag hellre webläsaren (Safari eller Chrome).

• Svar på tråden Radbrytning via iPad?
  • Mme

Skriver vadå utan mellanslag???? Grrrrr.... Jag lovar, jag är inte korkad!!!

• Singoallaa
    Mme skrev 2013-09-17 15:51:06 följande:

Denna bokstavskombinationen MEN ta bort alla mellanslagen (dra ihop alla bokstäver till ett sammanhängande ord):
  • Singoallaa
    Mme skrev 2013-09-17 15:51:06 följande:

Denna bokstavskombinationen:

MEN ta bort alla mellanslagen (dra ihop alla bokstäver till ett sammanhängande ord), kopiera det och sedan klistrar du in bokstavskombinationen där du vill ha nytt stycke!
  • Mme

Nu fattar jag varför jag inte förstod något, alla era

• Mme

När jag nu skrev från min iPad (inlägget ovan) så försvann allt efter  < b r > så skriver från min dator istället. 

För att förklara min fråga, när jag läser från iPaden så syns inte era < b r >, det blir bara blankt, det var därför jag inte fattade! 

Så vanliga html tags alltså :)

Tack och ursäkta att jag spammat tråden.

• Singoallaa
    Mme skrev 2013-09-17 19:04:43 följande:
    När jag nu skrev från min iPad (inlägget ovan) så försvann allt efter  < b r > så skriver från min dator istället.  För att förklara min fråga, när jag läser från iPaden så syns inte era < b r >, det blir bara blankt, det var därför jag inte fattade!  Så vanliga html tags alltså :) Tack och ursäkta att jag spammat tråden.

Okej, jag har också Ipad men jag ser dessa bokstäver :) Konstigt! Hoppas du ändå får till radbrytning och styckeindelning :)
  • Mme

Jag har nu uppdaterat appen, men det fanns bara en ny version till telefonen, inte till iPaden. Hittar inte den i app store, kan det bero på att jag är utomlands?

• Singoallaa
    Mme skrev 2013-09-17 19:14:21 följande:
    Jag har nu uppdaterat appen, men det fanns bara en ny version till telefonen, inte till iPaden. Hittar inte den i app store, kan det bero på att jag är utomlands?

Du menar familjelivs appen? Jag har inte appen när jag loggar in på familjeliv, utan kör den vanliga vägen alltså som man loggar in genom en vanlig dator!
  • Mme
    Singoallaa skrev 2013-09-17 19:30:42 följande:

Du menar familjelivs appen? Jag har inte appen när jag loggar in på familjeliv, utan kör den vanliga vägen alltså som man loggar in genom en vanlig dator!
    Jag använder appen, men kommer nog att köra via browsern istället.
  • Singoallaa
    Mme skrev 2013-09-17 19:32:18 följande:
    Jag använder appen, men kommer nog att köra via browsern istället.

Ja testa det kanske är bättre? Lycka till :)
  • Tveksamt

Rad ett
    Rad två

Rad tre

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
Svar på tråden Radbrytning via iPad?