Värsta rätt att laga?!
Vilken är er absolut värsta rätt att laga. Barnen önskar....och ni bara NEJ!!!! För mig är det pannkakor!!!!
Vilken är er absolut värsta rätt att laga. Barnen önskar....och ni bara NEJ!!!! För mig är det pannkakor!!!!
Lasagne och panerad fisk är ett pyssel att göra. Så det blir Familjen Dafgårds Lasagne och panerad fisk väldigt sällan....
Lasagne och pannkakor. Tar evigheter att göra och är så tråkigt. Det första är gott men det andra är bara blörk.
Pannkakor! Annars älskar jag att laga mat och gör nästan allt från grunden, men pannkakor är vidrigt så det äter de mest hos farmor
Hur kan ni inte gilla att göra pannkakor? Det som är så gott! Hade det inte varit så onyttigt och fattigt på allt vad näringsämnen heter hade jag gjort det jämt!
Här är min pannkaksguide!
http://angiehults.blogspot.se/2013/09/recept-och-instruktioner-pannkakor.html
Jag ogillar att steka rött kött.
Är rätt kräsen och det är för sällan jag får till köttet precis så som jag önskar.
Har bara gasugn så att köra klart det i ugn är inget direkt alt heller då värmen är för ojämn.
Vad lustigt. Lasagne gör vi när vi har bråttom. Det går ju ursnabbt.
Jag avskyr att skala potatis. Men gillar verkligen potatis så jag brukar lura någon annan att göra det :)