Kronisk hyperventilation
Är det någon som har fått diagnosen kronisk hyperventilation? Vilka symtom hade ni och hur fick ni diagnosen? Har ni fått någon behandling och i så fall vilken?
Är det någon som har fått diagnosen kronisk hyperventilation? Vilka symtom hade ni och hur fick ni diagnosen? Har ni fått någon behandling och i så fall vilken?
Det finns folk med olika inriktning. Somliga har mer insikt om detta än andra. Din psykolog hade inga andnignsövningar som alternativa övningar? Antingen annan psykolog el en intresserad sjukgymnast med inriktning kroppskännedom. Det finns andra sätt lära sig kroppskännedom, och det bästa är att använda kroppen. Träning med andra ord. För andning och aktiv träning av kroppens rörelse i rymd kan jag eg ffa rekommendera yoga, inte för det funkar för mig, men för det funkar för många. För min del funkar löpning.btesta dig fram. Det är inget farligt, även om det känns konstigt på vägen.
Tack för länken! Jag har stött på boken men visste inte att den var så lättillgänglig. Ska definitivt köpa den! Har du mer erfarenhet om detta?