Inlägg från: lillastorafamiljen |Visa alla inlägg
  • lillastorafamiljen

Bf Juni 2014

Hej!!! Jag hoppas jag får vara med här med. Plussade i söndags, men jätte svagt. Men har ökat lite i stegring nu. Är 3+5 idag och bf 11 juni :)

Har haft en hel del grav symptomer. Illamående,har tidigare snusat men helt plötsligt klarade jag inte av det längre

• lillastorafamiljen

Ja visst känns väntan lång. Jag längtar efter att dom första 12 veckorna ska gå!!! Just nu vill jag bara bli av med mitt illamående och den konstanta hungern. Men det är ju ändå ngt man kan leva med än så länge.

• lillastorafamiljen

Fick kommentaren när jag kom hem från jobbet idag, vad svullen du ser ut älskling!! Så antar att jag är ganska svullen jag med. Hur kämpar ni på för att inte oroa er hela dagarna????

• lillastorafamiljen
    rosii skrev 2013-10-01 21:26:23 följande:

Oj vad många vi är redan vad kul! :)

Lillastorafamiljen; om du tänker på mf så är det inget jag oroar mig över i onödan. Tänker i te på det mer än att det kan hända. Försök att slappna av :)

Ja det var det jag tänkte på. Men försöker oxå släppa dom tankarna helt nu o blicka framåt.
  • lillastorafamiljen

När man har jobbat en hel dag då har man lite läsning att ta igen upptäckte jag ????

Hos mig spänner det o drar och lite molvärk. Men värst på kvällarna.. Tänkte att i morgon ska jag ringa barnmorskan, har lite tankar och funderingar så tänkte ta det med dom på en gång. Har ni andra ringt?

• lillastorafamiljen

Inte bara jag som vaknar tidigt...

Vaknade med ett riktigt magknip, men rökte att gå på toa så var det borta.

Men visst blir man orolig.

Ni som har ont i brösten, har ni ont hela tiden eller kommer det o går??

• lillastorafamiljen

Nu har jag fått min inskrivningstid till bm. Om 2,5 vecka. Ska bli riktigt roligt! Börjar kännas mer på riktigt då. Hur kommer det sig att ni är många som ska göra vul? Har aldrig hört det tidigare.

• lillastorafamiljen

Jag ringde bm igår och kommer träffa henne när jag är i vecka 7 så det är nog olika beroende på vem man vänder sig till och vart man bor

Svar på tråden Bf Juni 2014