Bf Juni 2014
Håller tummarna för er!!
Vi börjar bli riktigt många nu! Vad roligt!!!
Idag måste jag iväg o köpa mig ett par mamma mjukis byxor. Dom andra byxorna spänner så över magen. Även om det bara är uppsvälld man är.
Håller tummarna för er!!
Vi börjar bli riktigt många nu! Vad roligt!!!
Idag måste jag iväg o köpa mig ett par mamma mjukis byxor. Dom andra byxorna spänner så över magen. Även om det bara är uppsvälld man är.
Välkomna alla nya!
Ibland känns det svårt att hänga med efter att ha jobbat en dag! Man har en hel del sidor att ta igen.
Jag börjar vara orolig för pratet med chefen, måste strax be om större jobb byxor eller gravid jobb byxor.
Började en ny tjänst för ett tag sen så vet inte hur reaktionen kommer bli.
tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla
Nu har jag pratat med min chef! En sån lättnad!!! Dom tog det så bra!! Någon annan som pratat med sin chef???
Måste fråga er andra, är det bara jag som har en konstant hunger???
Jag har också jättesvårt att förstå att jag är gravid. Har alltid trott att när man är gravid får man jätteont i tuttarna och spyr som en gris. Men det där lider jag inte av, haha. Har typ mensvärk, är väldans yr, kissnödig, väldigt törstig. Lite ont i bröstvårtorna emellanåt. "ÄR jag verkligen gravid?! Borde det inte kännas MER?" Haha. Kan inte riktigt förstå!
Vad äter ni för tabletter tjejer? Äter ni bara folsyra? Ska man äta aco gravid OCKSÅ eller är de inte bra att kombinera de två?
Tack för alla svar. Får nog bli ett samtal med chefen någon dag snart.. Nervös!! :)
Har varit på gyn jouren ikväll. Allt såg fortfarande bra ut och dom kunde inte se vart blödningen kom ifrån. Hon sa att de kan vara så att jag har en graviditet där jag blöder, eller så kunde de va nåt fel på graviditeten, men de kan bara tiden utvisa.
Jag vet iaf att jag kommer bli lika orolig om jag får en blödning igen... Men för nu kan jag andas ut..