• Lillium

Bf Juni 2014

Grattis till alla som plussat! Jag hoppar in här! Plussade i fredags på Bim-1. Fick ett missfall för en månad sen (5+2) men det gick fort att bli gravid igen

Nu hoppas jag att det ska gå vägen, bf är 10/6-14.

Vi har sen son som kommer att vara 2 år och 8 mån när syskonet kommer.

• Lillium

Har också molvärk och stick och så men det är förhoppningsvis bara livmodern som växer

• Lillium

Rosii: säkert ligamenten, känner också av det redan tecken på att det händer något så det känns ju bra iaf. Om 3 dagar så är jag i 5+2 som jag var i när jag fick mfl förra månaden. Vill komma förbi det känner jag.

Grattis till alla som plussade nyligen!

Son född okt-11bf juni-13
  • Lillium

Fick också missfall innan denna graviditet och är orolig för att det ska hända igen men försöker slå bort tankarna när de kommer och tänka att då är det inte meningen.

Har bokat ett ultraljud i vecka 8 jag med och hoppas få se ett litet hjärta som slår då

• Lillium

Mitt dagens positiva är att det gått mer än 22 dagar sen befruktningen och att hjärtat borde börjat slå <3

• Lillium
    mammasusan skrev 2013-10-13 15:26:01 följande:

Läste precis artikeln i Expressen, men det står ingenstans om att hon är i v.12?
    Tror att det stod i Aftonbladet. Något är felräknat i alla fall. Är i vecka 6 och har BF 11/6-14 Flört
  • Lillium

Om Carolina skulle vara i v.8 och gå ut med det i media så är hon väldigt modig iaf. Jag har inte ens berättat för min familj ännu, förra gången berättade vi i vecka 8-9 men jag tror vi väntar tills efter Kub den här gången men vi får se hur det känns om några veckor. 

Dagens positiva: V.7 imorgon (6+0) Glad

• Lillium
    Zwoom skrev 2013-10-13 15:50:08 följande:

DÅ är vi exat lika långt gången

Kul! Jobbigt att du mår så illa. Jag mår också illa men det är inte så att jag vill spy. Det är bara ett konstant illamående som inte ökar eller minskar. Har mycket växtvärk också men det tycker jag känns tryggt, bra att det händer saker där nere Glad

• Lillium

Haha jag är helt konstig i magen också. Så fort jag har ätit så får jag världens värk och magen blir som en ballong. Ser ut som jag är i fjärde månaden ju.

Svar på tråden Bf Juni 2014