• Lillium

Bf Juni 2014

Vad härligt Frozen! Hoppas att jag får ett glatt

besked jag med den 28/10

• Lillium

Mammasusan: hoppas att det inte är som du tror! Håller tummarna för att det ska gå bra.

• Lillium

Ät också lite småfebrig och hängig hela tiden.

Mitt illamående ökade rätt ordentligt igår och har fortsatt så. Är i 6+4 idag så det är nog bara att vänja sig vid att må så här ett tag.

• Lillium
    rosii skrev 2013-10-26 08:40:37 följande:
    Dagens positiva; går in i v 9 idag! :)

Härligt! Jag går in i vecka 9 på måndag!
  • Lillium

8+1 idag ( fast enligt Vul 7+0 vilket omöjligt kan stämma). En vecka kvar tills uppföljningsvul och då hoppas jag att den är rätt storlek!

• Lillium

Jag har gjort privat vul pga blödningar, kostade 350 kr i Stockholm. Tror inte att jag skulle få det via mvc.

• Lillium

Vill inte dra ner stämningen men måste bara få skriva av mig någonstans Rynkar på näsan

Har blödit sedan i fredags. Bara när jag torkar mig men ändå, varje gång jag går på toaletten är det ljusröda flytningar med blodstrimmor i. Som tur är har jag en tid på tisdag morgon så jag hoppas få besked då men det känns bara så hopplöst allting.  Hade ju en blödning för 2 veckor sen och då mådde ju fostret bra men var lite mindre (ca 5dagar) än vad det borde vara. Nu känns det bara hopplöst. Hade ett missfall precis innan detta också, fast tidigare. Är i  9+0 imorgon och det känns så trist om det blir missfall nu när man börjar närma sig vecka 12 och allt.

Känns som att jag varit gravid hela hösten (vilket jag har också) men inte får något ut något av det. Är så himla ledsen bara.

• Lillium

Tack Jamka <3 hoppas på det bästa, vi får se på tisdag. Vill bara ha ett besked så att man kan gå vidare. Ovissheten är värst.

• Lillium

Tack Jamka <3 hoppas på det bästa, vi får se på tisdag. Vill bara ha ett besked så att man kan gå vidare. Ovissheten är värst.

• Lillium

Äh texten bara försvinner hela tiden. Vill bara ha ett besked så att man kan gå vidare. Ovissheten är värst.

• Lillium

Lämnar er nu, fick missfall i kväll i 8+6. Hoppas att allt går bra för er i era graviditeter.

Svar på tråden Bf Juni 2014