• lilsis

Bf Juni 2014

Ja varje dag i princip. Huvudvärk alltså.

• lilsis
    hundtok skrev 2013-10-19 16:08:15 följande:
    Har drabbats av ett mindre angeläget graviditetssymtom: magen har slagit helt stopp :/
    Jag började äta katrinplommon på en gång. Fungerar hyfsat!
  • lilsis
    hundtok skrev 2013-10-20 17:34:35 följande:
    Ska ni andra göra KUB?

Jag vet inte, ska prata om det med BM på torsdag. Downs är ingenting jag skulle backa för.
  • lilsis

Idag har jag inte känt något alls. Lite "tryck" i livmodern på kvällen efter 5 stressade timmar bakom ratten är allt.

• lilsis

Grattis och välkommen!!

Thka skrev 2013-10-21 20:23:50 följande:
    Hej. Plussade idag efter nästan 11 månaders väntan! :D BF blir antingen slutet av juni början av juli. Hoppas jag kan få hänga på i denna gruppen :))

• lilsis

För min sambo är det fjärde barnet så inte så spännande ;) Men han vill nog att det är en tjej, pratar om lillasyster :p

• lilsis
    claire skrev 2013-10-22 14:26:50 följande:
    Jag mår helt normalt. Det känns liksom konstigt att jag mår som vanligt.. måste liksom tänka efter och känns lite konstigt att jag inte kan gå ut och ta en öl:) inte för att jag har velat det heller, men det kommer bli svårt. När tänkte ni berätta för familj och vänner? En som vet på jobbet och min bästa kompis. Annars ingen. Jag tänkte lite på julafton, det blir typ vecka 13 exakt för mig. Kanske hade varit nåt?

Jag ska försöka vänta till julafton, har en bra julklapp till mamma och pappa men jag får se om jag klarar det. Det är ju drygt två månader dit!
  • lilsis

Vi bor i hus, kanske 100kvm el så, det är inte så stort. Tre hundar och fyra ponnyer har vi också.

Svar på tråden Bf Juni 2014