Bf Juni 2014
Nej det brukar vara tidigast v10, en del landsting erbjuder hälsosamtal i v6 men det är egentligen ingen inskrivning.
Jag fick ingen klarhet i om de gör ett VUL vid inskrivning här. Om inte så tror jag nog att jag vill göra ett privat, jag är ju JÄTTENYFIKEN på om det verkligen är någon där inne eller inte!
www.familjeliv.se/Vantar_barn/1.2453734Pratade med mamma precis och hon mådde toppen utan illamående med både mig och bror så jag kanske slipper det :)
Nu på em så började det brinna i brösten. Eller ja det känns så. Blä!
Min BM räknar som här på FL, jag är i sjätte veckan, har gått fem hela veckor och fyra hela dagar. Eller om det är fem hela, kort minne...
Vecka sju blir alltså när man gått sex hela veckor. Ända fram till 6+6, den blir det v8.
Troligen utomkvedshavandeskap, sitter på Gynakuten. Lagom kul.
Livmodern är till synes tom, jag har bruna flytningar och så har jag haft rejält ont i höger sida långt ner. Är här på remiss från Gyn efter VUL.
Opererad vid 10, de tog äggledaren. Mår rätt okej nu, kan äntligen äta och dricka. Det är skittrist förstås men inget att göra. Det finns en ökad risk för nytt utomkveds vid nästa graviditet så jag kommer få övervakning och tidigt VUL. Det räckte med titthålskirurgi så jag får mest troligt åka hem imorgon em.
60% chans att klara det själva. Om det dröjer upp mot ett år så får man ivf. Vi är ju uppenbarligen fertila ;) Vore skönt med ivf på en gång så man vet att embryot hamnar rätt...