• Sessan4

Bf Juni 2014

Hej alla Junimammor Skrattande

Har läst lite i tråden men har legat lite lågt med min graviditet (lång historia med ivf osv, många här på FL som vet vem jag är "stammis")
    Jag har i alla fall blivit gravid naturligt med min man och är i V 10+5 Hjärta
    Var på vul i 10+2 där jag fick se det lilla miraklet!, bild finns i mitt galleri.

Jag har mått riktigt illa och varit dödstrött men det har vänt lite nu som tur är Solig

• Sessan4

Har du varit på något ultraljud?? Annars tycker jag du skall ringa mvc om din oro så får de kolla.. Kommer inte spökveckorna efter v 12? Jag kanske minns fel. Jag är snart i v 12 och har inte heller fått mage, detta är min tvåa. Jag har sett min smurf på vul så det känns tryggt. Lycka till

• Sessan4
    EMTP skrev 2013-11-26 15:49:17 följande:

Woohoo" Nu får vi hänga i samma trådar igen. :)
    Yes!!!!
  • Sessan4

Styrkekramar till dig Jamka, hoppas du får din bebis snart!

• Sessan4

Jamka, lider verkligen med dig.. Men måste du verkligen vänta på ett naturligt missfall? Det är väl illa nog att du fått gå så länge ändå utan att Vera om att det avstannat. Jag hade krävt hjälp bums!! Lycka till

• Sessan4

Har varit på inskrivning idag hos min barnmorska som jag hade med dottern, känns jättebra! väntar på kallelse till RUL, blir nog i mitten av Januari.. nu längtar jag bara efter bebismagen Gravid

11+6 idag Glad

• Sessan4
    smålandsjänta skrev 2013-12-02 21:29:29 följande:

Jag har med börjat få bebismage redan! (Även om det inte är någon bebis som tar en massa plats än??) igår köpte jag en klänning till julafton som framhäver magen och det var redan en liten kula som syntes tydligt! Roligt tycker jag :)

Nja, livmodern har just börjat komma upp ur bäckenet i v12 så riktig bebismage får man senare. Däremot blir i alla fall jag uppblåst och svullen pga hormoner o trög mage.

Gulligt med klänningen, jag hoppas oxå ha en liten kula vid jul har hört att magen kommer tidigare med tvåan!
  • Sessan4

Va härligt Lokesmammi, jag har precis förlorat midjan o ser bara lönnfet ut! Ha ha

• Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2013-12-05 21:33:03 följande:
    Vi har också gjort KUB nu, gjorde det igår och det gick fantastiskt bra:) v 12+2 idag och det känns så underbart att allt gått så bra hittills! fick risk på 1:16000-nånting.. Fick reda på också att vi väntar en flicka med en säkerhet på 95%:)) 
    Grattis! va rolig för er! Jag får inte göra kub, gränsen är 35 år i min kommun och jag är 33. Får man reda på könet genom blodprovet eller ultraljudet vid kub? nyfiken..
  • Sessan4

Vi skall absolut kolla kön.. bara för att vi är nyfikna Skrattande

Har tyvärr ingen magkänsla ännu, vore kul med en lillebror men det blir lika toppen med en lillasyster!

Bf 16 Juni

Svar på tråden Bf Juni 2014