Bf Juni 2014
Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här! Jag plussade igår, väldigt tidigt så mycket kan ju hända än men bf är 13 juni och tredje barnet!
Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här! Jag plussade igår, väldigt tidigt så mycket kan ju hända än men bf är 13 juni och tredje barnet!
Nån mer än jag som har typ ständig molvärk? Jag har haft det sedan några dagar efter äl. Hoppas det är livmodern som växer och inte ett mf som är på gång!! Fasen vad svårt det är att njuta av att man är gravid och inte oroa sig för mf!
Jag är livrädd för mf just för att jag aldrig har fått nått mf. Känns som att det liksom är "min tur" att få det nu för det! Nej usch bort med dom tankarna! Jag hade dock blödningar med dottern till och från ända till v 22 så jag är orolig för det med varje gång man går på toa!
Jag ska börja söka jobb nu så fort dom börjar dyka upp då jag tar examen i dec-jan och såklart vill börja jobba direkt. Skulle ni berätta på en eventuell intervju? Jag vill helst inte det då jag säkert kommer va i ca v10-15 då. Jag vill ju göra rul och så först. Så svårt!!
När jag tog ut min spiral sa min bm att jag skulle ringa så fort som möjligt för hälsosamtal om jag blev gravid. Jag känner dock inte att det är så bråttom då jag gjort det förr och varken röker eller dricker eller har nån sjukdom
Nejdå jag ringer om några dagar tror jag. Jag vill dessutom gärna göra ett VUL runt v8 då jag verkligen vill veta om det är en eller två därinne så snart som möjligt! (många tvillingar i släkten) Har molvärk o smått illamående hela tiden för övrigt!
Jag blödde flera ggr förra graviditeten och det var både gammalt, nytt, klumpigt och flytande.. Blev många turer till kk med VUL och varje gång var det en levande skrutt där inne i magen :) hoppas det går bra för dig!
Ja det där är ju ett klart och tydligt plus ! Grattis! :)
Jag tror det är jättevanligt!! Känn efter om några dagar igen så har du säkert vant dig mer vid tanken!! Kram
Usch vad jobbigt!! Har du tagit något mer digitalt? Det borde ju ge utslag nu när du passerat bim och haft positiva test i flera dagar nu! Håller tummarna för dig!
Neej!! Håller tummarna att du är gravid!!