Hahaha jag tror nog bebis hittar ut till slut ändå! Min mage kör sida till sida- har alltid en enorm knöl som sticker ut - sned mage liksom haha
Apropå irriterande kommentarer: jag har ju varit sjuk mycket hela 2014, skolade in dottern på dagis och alla blev sjuka verkligen heela tiden! Vi fick parvoviruset Femte Sjukan som smittades bebis i magen så hon fick lätt anemi - men blev frisk igen, sen fick jag andra virus o magsjuka och toppade nu sen v 33 med Hepatos. Får höra av min mamma (som i övrigt är toppen) nu: DU MÅSTE HÅLLA DIG FRISK NU! Du måste orka förlossningen och du får inte tära mer på din lever!
Sist svarade jag: åh vad BRA för här har jag ju vältrat mig i sjukdomar med flit, dessutom oroar jag mig nog inte mycket nog själv så TACK det känns lite sämre redan!
Fick höra då: jag vill bara du ska hinna njuta av din graviditet och då kunde jag bara skratta. Jag har verkligen kämpat på och varit så stark jag kan, men när immunförsvaret är obefintligt finns lite att göra. Och det här var inte en graviditet att njuta av- men jag får ju en fin frisk bebis på slutet så skitsamma!
Men att få oro projicerad när man ligger ner, eller tjockiskommentarer (absurt!) då blir man galen, gravidhormoner eller ej :)