Bf Juni 2014
DevilsDaughter; ibland måste man låta fasaden rasa för att de ska fatta. För övrigt väger en graviditet 10 kg sägs det, med extra vatten, blod, moderkaka och bebis. Jag började grina en kväll (har en mkt förstående man men man måste likväl lätta på trycket ibland) och utbrast; jag är som det där kärnkraftverket! Min kropp jobbar på högsta nivå och det känns som om allt bara ska explodera ibland! Fast jag vilar! Jag tillverkar ju ett BARN dygnet runt!)
Det låter ju humoristiskt och kanske inte ens trovärdigt men så är det ju- alla hormoner och extrablod och gud vet vad som händer i våra kroppar påverkar ALLT!
Och känner igen det där med att inte få luft! Jag kan känna lite flimmer i ögonen och svårt att få luft när jag överanstränger mig- förutom sammandragningar o sånt. Som tur är ser alla prover bra ut men som min BM sa: du är trött nu. Och då måste du vila!
Jag tycker du ska be honom vara hemma- det är inte rätt läge att leka stålkvinnan. Även om jag vidhåller du är en riktig tigermama! Men du behöver krafterna sen också- med fyra knoddar. :)