• EQ85

Bf Juni 2014

Hur ser det ut?

linaochliten skrev 2013-10-21 17:47:22 följande:
    6+6 idag och ett svagt test, tror de har blivit svagare till och med. Imorgon ska jag göra ett digitalt och hoppas på 3+. Annars tror jag att det är kört igen. FAN, det känns inte bra det här. Vet inte var jag ska ta vägen om det blir MA igen

• EQ85

Du skq bli.placerad.på en annan arbetsuppgift o kan de inte ordna det sp.blir du sjukskriven.

rosii skrev 2013-10-21 22:43:25 följande:
    Jag är så rädd när magen börjar visas. Jag ska behöva gömma magen på jobbet när man eg bara vill visa upp. Jobbar med utåtagerande där fokus kommer hamna på magen om det blir en pressad situation. Bara stressen över dom tankarna gör mig orolig. :( usch det är så mkt negativ energi på jobbet också där man inte kan lita på nån. Jag får väl vara glad att jag faktiskt har en fast tjänst iaf.

• EQ85

Tvättmaskin o.tork!!!!!

De små.kräker o.bajsarner sig hel tidén.

MissMf skrev 2013-10-22 14:27:07 följande:
    Ni som har haft små innan :p badkar eller tvättmaskin med inbyggd torktumlare? Vilket är bäst? Vi älskar vårat badkar men jag tycker att det kan va skönt med en tvättmaskin i stället så att jag inte behöver släpa ner plutten o tvätt+ tvättmedel ner för 3 trappor (utan hiss) ner till källaren.. Klarar man sej med tvättstuga i källaren, relativt lätt o få tid, eller e det bättre med dusch o tvättmaskin? :p

• EQ85

haha,,,vi bor i en trea med en självbyggd alkov, på 75 kcm, med tre barn... :-P

• EQ85
    Tulpanen89 skrev 2013-10-23 00:00:25 följande:
    Har en pojkvän som verkligen gör allt för att jag ska göra abort.. Allt han säger får mig på dåligt humör.. Vågar inte ens känna lycka för en stund, för den är han så bra på att förstöra :(
    Idag har han till och med mutat med en valp.. Ne jag ger upp för idag.
    amen herregud. nu vet jag ej bakgrunden, var bebisen planerad eller kom det som en suprise, har ni varit ihop länge?

tycker det är hemskt av honom. och helt ärligt, om han vill tvinga dig att avsluta bebisens liv,, nja du får nog fundera lite/mkt på om det är ngn som du vill leva med.
    den man skaffar barn med och lever med ska stötta en genom allt i livet.
    Hjärta 
  • EQ85
    MammaSwahn skrev 2013-10-23 08:03:48 följande:

Fast det är ju hans val också. Tycker att dom ska diskutera detta och komma fram till vad som är bäst för dom. Vill hon behålla ska hon såklart göra det, men hon får ha i åtanke att hon tvingar honom att bli pappa. Kanske inte jättesnällt om han absolut inte vill :/
    har man oskyddat sex så finns risken att bli förälder. (om de nu kört oskyddat...det vill säga..) 
  • EQ85
    strumpan123 skrev 2013-10-23 09:07:43 följande:
    Fick tid till inskrivning idag, 22,a nov då är jag i v11 är inte det lite sent?
    jag kommer va i 12+1... så njä
  • EQ85
    jamka skrev 2013-10-23 10:42:04 följande:
    Nu vet alla på jobbet att jag är gravid. Jag gick på toa och fick se lite blod på pappret när jag torkade mig. Men jag känner mig illamående, hungrig och brösten ömmar. Chockad gick jag tillbaka till mitt arbetsrum, jag var mycket blek och min chef följde efter. Jag svimmade nästan och när hon hjälpte mig så berättade jag för henne att jag är gravid i v. 7 i tror att det blir missfall.Gråter

Min man hämtade mig hem och nu är det bara att vänta. Blir det mer blod så är det missfall. Min man är förkrossad eftersom vi har väntat på syskon till min son i nästan 6 år. Det skulle bli ett junibarn. Det efterlängtade sommarbarnet. Nu ska jag vara sjukskriven i några dagar och känna efter. Håll tummarna för mig!  
    om du är mkt orolig så åk in och kolla upp det. {#emotions_dlg.flower}
  • EQ85
    Zwoom skrev 2013-10-23 10:44:34 följande:
    Hur mår ni andra här inne? Mår ni illa mycket och kräks?
    Jag mår illa och kan bara få i mig det som jag är sugen på för stunden.
    Illamåendet är värst på morgonen/förmiddagen.
    Har gått ner 4 kg men magen (Bulan där nere) går iaf inte ner.
    Gud vad jag längtar till kommande VUL igen för att se!    
    mår bra. är fasligt trött, lite molande i magen. ingen vidare matlust.
    längtar efter mitt vul om 8 dagar.  
Svar på tråden Bf Juni 2014