• EQ85

Bf Juni 2014

Ja gör det. Man vill ju veta. Stor kram!!

Phlippan87 skrev 2013-10-08 16:21:21 följande:
    ska nog kontakta gynakuten på Danderyd imorgon tror jag, så får de avgöra om de vill kolla upp det eller om de anser att det är mf

• EQ85

Jag äter aco.kvinna vitaminer. Den folsyran mäter 400 o har gjort det alla graviditeter.

Igår började brösten värka sådär konstigt som de brukar när jag e gravid.

Mysigt tycker jag =)

Jag är inte hungrig. Tvärtom. Fått avsmak på flera saker. Älskar clementin och cashewnötter med sourcream onion smak

• EQ85

Sitter här och har en stund över tills jag måste börja med lite mat till ikväll.
    sambon o grabben ska på fotbollsträning och jag och tjejerna ska va hemma. så blir ngt lätt att äta och förberedelse är typ A & O haha.
    vill att tiden ska gå fortare till vul om 3 v. (23 dagar dit)
    vadå håller koll

• EQ85
    micha123 skrev 2013-10-09 10:32:52 följande:
    Jag är också jättevarm i kroppen nästan som feber, och kokar jag inte ja då fryser jag så att jag skakar istället haha!

Igår fick jag ett riktigt sug efter mjölk och drack hur mkt som helst. Suget sitter kvar än! Är dessutom sjukligt sugen på clementiner hela tiden haha!
    clementiner är SÅÅÅÅ GOTT!!!
  • EQ85
    Zwoom skrev 2013-10-09 11:01:50 följande:
    Mjölk dricker jag 1½-2 L per dag..galet mycket men enormt sug efter det.
    Fick extremt sug efter JAPP idag och köpte sådan med två små bitar i. Ochklämde dessa och fy farao det skulle jag inte gjort.
    Mådde inte helt prima efter det  
    JAPP är riktigt gott. =)

• EQ85
    Zwoom skrev 2013-10-09 11:24:49 följande:

Japp det är gott men har nog börjat få avsmak av det även nyponsoppa
    jag fixar inte köttfärs... :-S
  • EQ85
    Sofaaj skrev 2013-10-09 11:25:27 följande:
    Usch, nu är jag orolig.. När jag kom hem från jobbet i morse vid sju va där blod på pappret.. nu när jag gick upp va de bara lite brunt.. Hur vet man om det är mssfall eller bara en blödning?
    vid mf brukar man blöda mkt, mörkt och klumpar.
    kan va att du fått en liten blödning på tappen.

• EQ85

Alla dessa hormoner.. Jag är upp o ner just nu.

• EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-09 19:57:16 följande:
    EQ85: Jag också.. Dock inte deppig.. mer ilsk...
    jag är allt.. gånger tio!!
    ledsen = sorgsen
    irriterad = förbannad
    glad = euforisk

jättejobbigt.
    haft en intensiv dag och väntat på provsvar om lillan men läkaren ringde aldrig, blir väl imorgon.
    och nu ikväll så trotsade 2 åringen jättemkt och lillan gnällde/skrek så fort hon inte såg mig.
    tillslut brast det för mig och jag blev skitarg.
    sen lugnade allt sig och det blev bra.
    men ändå. avskyr att bli arg & ledsen.
    men man vänjer sig sen vid alla hormoner. 
  • EQ85

Jag fick Ma min första graviditet. Sen två fina flickor och sen tidiga mf nu innan jag blev gravid.

Jag gör vul för att se hjärtat slå i v 8. Om hjärtat slår , Då är mf risken lika låg som i v 12.

Man får fösöka ta kontrollen och tänka att om.man oroar sig för mf och Ma så missar man värdefull tid av graviditeten.

Svar på tråden Bf Juni 2014