Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

Jaaaa aldrig fått 3+ =)))) har slutat vid 2-3 sen ma. Hoppas hoppas att det håller nu!!

• strumpan123
    mammasusan skrev 2013-10-16 15:34:55 följande:
    Är nog kört ännu en gång...började med svagtljustBrunt igår, idag mörkbrunt-rött inte mkt & inget så ont ännu men de kommer väl....borde ha fattat då jag inte ens haft ömma bröst el illamående ju ;-(
    hoppas du får komma in och kolla så du slipper må dåligt över att inte veta. Hoppas allt är bra där inne trots allt <3
  • strumpan123
    rosii skrev 2013-10-16 17:52:20 följande:
    Mammasusan; hoppas det inte är något mf, bara rester! Strumpan123; måste kännas bra :) finns det någon tabell som visar hur mkt hcg man har när det blir 3+? Har det blivit många test? Dom där är ju rätt dyra :)

Ja känns jättebra. Vet inte, kanske finns på nätet
  • strumpan123

Idag är mitt humör mycket bättre äntligen. Flera dagar av att vara helt koko i huvudet var jobbigt. Blir fortfarande sur fort men slipper alla humörsvängningarna iaf

• strumpan123

Jag är för rädd för att ha sex, vill inte riskera nåt så låter bli tills jag får se att bebis växer lite, mannen har inga problem med det. Han är lika rädd efter alla mf

• strumpan123
    MissMf skrev 2013-10-18 20:40:24 följande:
    Jo men inte nån halstablett med smärtstillande typ lökerol bara

Har hört att strepsil utan smak går bra och nezeril nässpray. Googla
  • strumpan123
    MissMf skrev 2013-10-18 20:50:41 följande:
    Hade oxå fått fram de av Google men han på Apoteket sa att man inte fick ta de.. Nässpray vet jag inte då jag inte tål de i vanliga fall, får näsblod.. :/

Okej konstigt.. Jaha ja jag har också problem med näsblod, är det bättre med saltlösningen då?
  • strumpan123
    MissMf skrev 2013-10-18 21:12:08 följande:
    Jag får iaf näsblod om jag använder vanligt nässpray men med koksalt så löser det ju upp lite iaf o man slipper oftast näsblodet..

Okej då ska jag testa det sen. Krya på dig
Svar på tråden Bf Juni 2014