Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

inte ensam om att vakna tidigt ser jag..vaknade för ca en timme sen av vad vet jag inte riktigt, kan ha varit kissnödig men kände mig inte så när jag vaknade utan efter jag låg vaken en stund.
    Är så förkyld och blöder näsblod hela tiden också så det var svårt att somna om.

• strumpan123
    EQ85 skrev 2013-10-03 05:52:52 följande:
    Hej tjejer. Här e ssjukstuga. Storasyster blev sjuk i lör kväll o börjar nu bli bättre. Utslag o feber. VC sa höstblåsor fastän hon hade d i juni.
    Nu blev lillan sjuk i tis kväll. Feber o nu utslag men hon skriker förfärligt, jag ska till VC med henne idag för hon har skrikit hela natten. Nu kved hon o grät i sömnen. Storasyster har vaknat men d e på tok för tidigt att gå upp nu.

I natt när hag tröstade lillan så satt hon mot mig, mot bröstkorgen. O så fick hon ont och hoppade tilla rakt på min mage.. Det högg till lite. Ingen fara väl? Bara ligamenten??
    Oj krya på er där hemma.
    Tror inte det är någon fara med magen, liten ligger ju ganska långt ner nu och väldigt inbäddad :)

Jag vände mig om fort i soffan jag somnade på för att schasa bort katten från mitt glas och då högg det till för mig så jag tror och hoppas att det bara är ligament. 
  • strumpan123

Hade igår innan jag somnade som knivar som åkte in i höft, under rumpan? svårt att förklara och där rumpan börjar. Känner av lite i höften nu också men ytterst lite.

Inte är väl det foglossning? Redan menar jag? eller är det bara normala smärtor vid graviditet?
    Vet att jag hört det förr iaf, haft det förr fast i mindre smärta 

• strumpan123
    lillastorafamiljen skrev 2013-10-03 06:41:44 följande:
    Inte bara jag som vaknar tidigt...
    Vaknade med ett riktigt magknip, men rökte att gå på toa så var det borta.
    Men visst blir man orolig.
    Ni som har ont i brösten, har ni ont hela tiden eller kommer det o går??
    Ja nu börjar nojjorna igen :P
    det i brösten kommer och går för mig 
  • strumpan123

jag har jättemycket hugg vid rumpan till och från nu och hade några starka stick i ljumsken så jag åmade mig innan jag testade positivt

Men är det inte för tidigt för foglossning så här på en gång? Är ju bara i v5 

• strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-03 12:13:16 följande:
    Hoppar in här om det går bra
    Plussade igår med tredje barnet, bf 4/6. Har en son på 5 och flicka på 3. Vi bor utanför östersund i jämtland.
    Denna grav var oplanerad så det är ff lite chockartat

Vart bor ni andra? Och grattis alla!
    Grattis =)

Bor i Borlänge, Dalarna 
  • strumpan123

vaknade ur min tupplur och halvsatte mig upp fort och undrade varför jag är illamående hehe sen slog det mig, fast än jag kollade på testet först :P dags för lunch tror jag

• strumpan123

jag kommer få göra vul för att jag har haft 4 mf innan och dom ska hålla ett extra öga pga att jag är sjuk i kroppen fast dom inte hittat felet än.

• strumpan123

Började jobba idah efter att ha varit hemma i veckan och av en liten stund här fick jag sjukt ont där ena skinkan börjar. Kan det ha med graviditeten att göra? Har haft ont vid sidan, skinkorna och under dom som knivar i några dagar men inte sån här värk som jag har nu

Svar på tråden Bf Juni 2014