• Sessan4

Bf Juni 2014

dimi skrev 2014-05-02 10:29:12 följande:
    Vår dotter kom i 33 + 6 till slut, på valborg :) Den aftonen glömmer man ju inte i första taget! Allt gick bra, hon fick lite hjälp med andningen första kvällen, men sedan behövdes det inte längre. Hon har matats med sond första tiden men idag ska vi prova med nappflaska och se hur det går. Vi blir kvar här iaf minst tills ordinarie vecka 35.

Önskar er andra lycka till också och att ni får underbara och friska bebisar :)
    Grattis till tösen {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan4
    LokesMammi skrev 2014-05-03 20:41:45 följande:

30 dagar kvar idag! Hualigen! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    45 o sprickfärdig!! Puh
  • Sessan4

Jag har hört att bebisen kissar när den darrar sådär, som en ahhhhh, rysning Skrattande

Vet inte om det är sant, men lite roligt!

• Sessan4

Heeeelt slut efter en eftermiddag ensam med en aktiv 4 åring! V 36 (35+1) och magen har sjunkit.. Stor som ett hus och smidig som ett kassaskåp känner jag mig! +19kg *gnällvarning* har dessutom blivit jätteförkyld så jag känner mig rätt ynklig. Jag orkar numera inte med att vara aktiv mer än 1 timme utan vila.. Bara att vika lite tvätt är jobbigt! Haha..

Hur har ni det där ute i landet??

• Sessan4
    EMTP skrev 2014-05-18 01:23:35 följande:

6 dagar kvar. :-O
    Går in i vecka 40 idag (söndag).

Det känns hur galet som helst.
    Börjar (mer eller mindre omedvetet) att leta efter tecken på att förlossningen skulle börja närma sig - hittills har jag inte hittat några dock. smile2.gif

Grattis!! Äntligen mål!! Jag har som flera här bf 17 juni och kämpar på de sista veckorna!! Puh.. Min syster som läser till Ssk skickade en anatomisk bild på en höggravid kvinnokropp och skrev - Nu förstår jag hur kämpigt du har det! Kan du ens äta eller bajsa?!! Håll ut syrran, bara 4 veckor kvar!!

Ha ha..
  • Sessan4
    MissMf skrev 2014-05-25 23:22:56 följande:
    Men då har jag gjort de i flera dagar! ???? o både badat badkar o pool ute i dag o haft sex :/ hoppas att de kommer igång. Testar med binda nu som sagt o får se hur den känns sen :p
    Jag hade nog ringt förlossningen, de vill säkert att du kommer o kollar! pga infektionsrisken så kan man inte gå för länge med läckande fostervatten!
  • Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-05-26 09:08:10 följande:
    Missmf: Jag skulle ha ringt in.. De kanske vill att du kommer in på koll.. man ska inte gå för länge med vattenavgång..
    Haha! varit inloggad på annan sida samtidigt så jag såg inte ditt ilägg.. vi har skrivit typ samma!!

Hur går det för dig?? Glad
  • Sessan4
    MissMf skrev 2014-05-28 09:39:28 följande:
    Mitt vatten har gått!! :) v.37+1!! Jag sa den 28 maj när min släkt frågade i söndags när bebisen skulle komma.. :p
    Åh va spännande!!! jag vill oxå!!!! 20 dagar kvar för mig..

Lycka till nu Solig
  • Sessan4
    honey1 skrev 2014-05-28 09:47:27 följande:
    Vad roligt missmf!!

Lille Arvid kom den 26e med planerat ks. Allt gick superbra. 2800 gram och 50 lång. Lite liten men han bygger nog på sig :)
    Grattis till dig TS {#emotions_dlg.flower}

Härligt med alla bebisar som börjar komma nu! 
  • Sessan4
    EMTP skrev 2014-05-29 22:04:21 följande:

Fem dagar över tiden.
    Sååååå himla ledsen idag. Bölar för allt och inget.

Styrkekramar till dig!! Håll ut! Snart är babyn här <3
Svar på tråden Bf Juni 2014