• EQ85

Bf Juni 2014

EQ85 skrev 2013-10-23 10:48:41 följande:
    mår bra. är fasligt trött, lite molande i magen. ingen vidare matlust.
    längtar efter mitt vul om 8 dagar.  
    9 dagar. :)
  • EQ85

Tänkte skriva att di INTE FÅR RENSA KATTLÅDAN. Finns bakterier som kan orsaka mf.

Är dt uvismärta du har? Det gör asont m uvi

Tulpanen89 skrev 2013-10-24 02:00:34 följande:
    Usch har haft sån himla otur dessa dagar.

Har suttit i toaletten sen kl 23. Vaknade upp med smärta i magen och va kissnödig.

Så här sitter jag på toan. Kissar små droppar

VC för andra gången denna veckan.

Är orolig för mängden blod denna gången

När jag har haft UVI innan så har det kommit en eller två droppar blod.

Men den här gången rinner de blod.

Är väldigt rött efter jag kissat.

Gör extremt ont i magen med och ryggen. Samt känner mig febrig.

Dricker citronvatten för det är det ända jag har hemma just nu. Klockan får gå fort nu så jag kan ringa VC.

• EQ85
    Tizi skrev 2013-10-25 21:17:00 följande:
    Det är vänner till oss faktiskt. Oerhört hemskt vad som hänt dom!!

• EQ85

Jag har knappt några känningar heller. Är i 7+0 idag.

DevilsDaughter skrev 2013-10-27 11:47:46 följande:
    Hoppas det blir som för dig då! Är väl bara att vänta och se.. Tack för svaret!

• EQ85

Var bor du

honey1 skrev 2013-10-29 16:20:27 följande:
    Jo enligt min BM så gjorde man RUL här nere i vecka 20-22.. 

När jag bodde i stockholm fick jag göra vul när jag ville. Behövde bara kontakta läkaren och hon frågade alltid ifall jag ville ha ett VUL, och om min BM hade tid ibland så gjorde hon ett vul bara för att låta mig se. Kanske är slöseri av resurser, men om man jämför med Ulricehamns kommun och STHLM så är det löjligt så snåla dem är. Min bm sa att om jag ör orolig pga tidigare missfall får jag vänta nån vecka och sen ta ett till gravtest, om det är negativt då så är jag inte längre gravid.

Jag mådde skit fram till slutet av vecka 8 och nu är jag i vecka 10 och illamåendet har liksom bara slagits av. Är inte lika hungrig heller. Hade jätteont i magen förra veckan, precis som värkar, så pass att jag trodde jag skulle få en stor jävla blödning... Men nu har ingenting ändrats förutom att jag inte längre mår dåligt ... 

Är nog inte gravid längre. Lär inte få reda på det förrän RUL.  

• EQ85

gjorde vul idag och allt va bra. gynekologen blev lite impad över hur jag kunde räknat ut att jag va i 7+5 haha. han sa "ja du kan ju allt det här"
    1,5 cm lång och bf 15/6

• EQ85
    smålandsjänta skrev 2013-11-01 13:51:05 följande:
    Nu kanske jag kapar tråden lite men måste få fråga er hur ni hade ställt er till detta. Jag extrajobbar på ett hak i stan, bara några timmar kanske Max 15 i månaden. Är relativt ny där, bara jobbat en månad innan. Fick nån vecka efter anställningen veta att jag var gravid, men inte sagt nåt pga det är så tidigt. I måndags svarade jag att jag kunde jobba ikväll men idag har jag kräkts hela förmiddagen och bara tanken på att stå i ett flottigt kök får mig att må illa. Hörde av mig och sa att jag absolut inte kunde jobba idag och berättade även om graviditeten varpå tjejen jag skulle hoppat in för blir vansinnig och skickar sms i stil med "du får bita ihop, jag har också vart gravid" osv. Jag har bett om ursäkt för att jag är sjuk, försökt få andra att hoppa in men ingen kan. Hon är bortbjuden på middag, därför skulle jag jobbat. Förstår ju att hon blir irriterad men har hon rätt att säga åt mig att bita ihop för att hon själv varit gravid?? Känner mig så kränkt! Alla kan väl bli sjuka.

Förlåt att jag skrev här men bara här jag skriver på fl... Känner mig så dålig!
    njä. jag tycker hon va lite väl bitsk faktiskt. Jag hade inte brytt mig om det.
    Vad ska hon göra? skälla på dig mer för att du kräker? nej, jag hade bara tänkt som så att det finns inget å göra.
    du mår inte bra & kan inte jobba, punkt. 
  • EQ85
    Lillium skrev 2013-11-01 14:04:56 följande:
    Grattis till lyckat Vul EQ85!
    Tack
  • EQ85

quote=71551638][quote-nick]Tizi skrev 2013-11-01 14:38:31 följande:[/quote-nick]Vad roligt att det såg bra ut! Den sizen har ju alltså min med nu Men konstigt att du är 7+5 med bf 15/6, jag är 7+6 idag med bf 13/6! Räknar dom så olika?[/quote]

Har du längre lutealfas?

Jg har räkNat på 14 dagar o hade äl 22 sep

Svar på tråden Bf Juni 2014