Bf Juni 2014
Ja du. Jsg hhade ju testat ![]()
Ja du. Jsg hhade ju testat ![]()
Min Sambo kommer.följa med på UL men inte bm besök. Han kommer ha barnen. Jag går gärna själv på dem ändå. Min tid att nnjuta i lugn.o.ro och knyta band med mage o bebis. Räknar med att ha mkt smärtor i benen sen så viktigt att få ett band innan smärtan kör igång.
Bor utanför lund ![]()
Haft såka mysiga stick i.magen idag.
Nu mår jag smyg-illa..? Inte så jag vill spy. Men sådär så man precis känner obehaget.
Bara molande o hemskt humör.
Nu ikväll mår jag lite illa och småöm i brösten.
Ååååh jäkla telefon.
Jasså du också? Jag har knappt mått illa.med minq barn.
O.t.
Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem?
Kommit för 2v sedan o blir bara värre.. Hon tramsar gnäller skriker.
Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?
Hon sover.dåligt på dqgis med. De hade också reagerat på att hon krånglar där.
Hon ur nyligen valt att börj.mes potta, torkar sig till o med själv. Är 22 månader.
Jag får natta lillan i vagn i hallen men ändå väcker storasyster henne. Så nu galer lillan o storasyster sitter o pratar o tramsar. Ger snart upp..
tårarna bara rinner här.
Det sllutade med att jag la båda i deras sängar och sa godnatt. De somnade efter 10 min av gråt. När de somnade smög jag in och kramade dem. Jag avskyr att bli arg och ledsen.
Ventilerade med sambon o han fick mig inse hur.mkt hormoner jag har. Längtar tills kroppen vant sig lite.
Imorhon är det fredagsmys!
En tråkig sak är att de slutat sända "hos vicky" på barnkanalen. Min stora älskade det. Så blir Pippi imorgon istället.