Drömmer också massa, tycker det är så obehagligt.. Imorse var jag helt säker på att jag var vaken när ett barn i svart rock (typ som liemannen fast i barnstorlek) stod i dörröppningen. Satt och tittade på den jättelänge och det försvann inte, vände mig om och väckte sambon och bad honom titta, när han tittade va det borta..såklart.. Var ju säkert en konstig dröm i nåt halvvaket tillstånd, men klockan ringde samtidigt som jag såg detta och jag stängde av den.. Kommer ju ihåg allt så tydligt och jag somnade inte om efter det sen utan vi gick upp då.. Drömmer varje natt mardrömmar, häromnatten drömde jag att min dotter låg i snön och mannen kom med bilen och höll på att köra över hennes huvud.. Man blir verkligen knäpp av sådant här!
Var iaf på KUB idag och allt såg bra ut, moderkakan satt långt som innan (såklart) och fick reda på att sitter moderkakan väldigt lågt så blir det nog kejsarsnitt även om den inte täcker för modermunnen. Men antagligen kommer den flyttas uppåt, men försöker förbereda mig mentalt på kejsarsnitt redan nu eftersom jag är så rädd för det.. Slipper jag är det bra..