Bf Juni 2014
När jag gick på havandeskapsledighet när jag väntade sonen för 3år sedan så sa chefen inget om semester. Han är född i januari. Jag tog ut 2v semester på sommaren för o få en extra peng.......
När jag gick på havandeskapsledighet när jag väntade sonen för 3år sedan så sa chefen inget om semester. Han är född i januari. Jag tog ut 2v semester på sommaren för o få en extra peng.......
Jag känner väldigt lite o är i v 20. Längesen jag kände ngt nu, har bara känt av lite fladder. Men har livmodern i framvägg så får se när jag känner ngt ordentligt! :/
Kände lite buffar nu på kvällen! Glad jag blev! =) Försökte känna med handen, men då slutade han!Tror nog att lillebror är som storebror var. Aktiv på kvällen mest! =) 
Vi har inte skaffat vagn än! När sonen var pytte lånade i en kompis' vagn. Men nu ska hennes lillebror ha samma månad som mig så då sa jag att dom kan ta vagnen (då jag inte är helt nöjd med den). Så får se om vi får låna svägerskans eller köpa begagnad vagn. Känns som jag inte har råd o köpa ny vagn då sambon är arbetslös o knappt får ut några pengar o jag jobbar deltid i vården........ Blä!
Kände en buff med handen imorse! Tror han tyckte det var trångt då jag var väldigt kissödig! Men sååååå kul! V 21 (20+1) idag.
Vi har en babybjörn bärsele, är den inge bra alltså? Tänkte bra barnet i den till o från dagis om sonen får plats där vi vill innan barnet föds.....