• Zwoom

Bf Juni 2014

Känner mig inte direkt gravid längre faktist.
    Symtomen har börjat klinga av allt mer vilket oroar mig fruktansvärt då det är så det börjat förr med alla mina MF....
    Ska på UL igen den 27:e Nov nu och hoppas nnerligt att pyret i magen verkligen lever och mår bra och frodas som det ska.  

My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom

V 13 imorgon och har idag sån jäkla värk i skallen...inte direkt huvudvärk utan som "strålningar" som kommer o går...

• Zwoom
    H83 skrev 2013-11-28 11:12:26 följande:
    Vecka 11 inleds med tre dagars färska blödningar och molvärk så det är förmodligen missfall på gång.. Ringer BM och hon avskriver inskrivningen jag skulle på imorgon och tycker vi ska vänta och se vad som händer. Är knäck och så himla ledsen!! Nu är det bara att vänta och se om det kommer en rejält blödning...

Stort lycka till och jag håller tummarna för er!! Kram*

Åk in och kolla om du kan och sen tycker jag faktist dt är dåligt av din BM att avskriva dig faktist.
    Blödning betyder inte alltid mf...
    Håller tummarna för dig
  • Zwoom

Har många av er angelsounds doppler?

• Zwoom
    Rebecca 551 skrev 2013-11-28 13:05:19 följande:

Har ingen, men läste någonstans att det inte var bra att använda den för mycket då det kunde skada bebisen? Vet inte om det stämmer dock. 
    Alla säjer så olika...Jag har ingen och min BM avrådde bestämt alla att absolut inte använda sånna.

• Zwoom
    jamka skrev 2013-11-30 07:41:00 följande:
    På torsdag ska jag på KUB ultraljudet.

Men usch, igår kväll var det lite brun flytning när jag torkade mig. Så började mitt förra missfall för två år sedan.
    Står jag ut att vänta tills på torsdag? Gravidsymptom kvarstår men det är jobbiga dagar framför mig.

Att symtomen är kvar är ju iaf pos men jag skulle iaf åkt in och kollat de bruna flytningarna
  • Zwoom
    jamka skrev 2013-11-30 15:38:24 följande:
    Men det är just det att när jag fick några bruna flytningar 2011 så åkte jag in och kollade och dumma läkaren ingav mig bara hopp med orden att hjärtat slår men att embryot är 3 veckor för litet. Sedan fick jag gå i 5 dagar och blöda lite tills det kom den stora blödningen och smärta. Samtidigt hade jag alla gravidsymptom alla de dagarna.

Nu var det bara en liten brun flytning och jag kan tänka mig att jag skulle få samma svar som 2011. I så fall föredrar jag att vänta tills KUB UL på torsdag, desto mer att jag inte längre blöder och inte har några flytningar idag. Håll tummarna för mig.

Håller verkligen tummarna för dig...
    Det är inte så att du har sköra slemhinnor bara elelr haft sex nyligen som kan ha orsakat det där?
  • Zwoom
    DevilsDaughter skrev 2013-12-05 21:33:03 följande:
    Vi har också gjort KUB nu, gjorde det igår och det gick fantastiskt bra:) v 12+2 idag och det känns så underbart att allt gått så bra hittills! fick risk på 1:16000-nånting.. Fick reda på också att vi väntar en flicka med en säkerhet på 95%:)) 

Hur kan de se så tidigt vilket kön man väntar? Hur gör de?
  • Zwoom

Vågar ni gissa på min bebbe dåda om det syns vad det kan vara för kön enl NUB teorin?
    Översta bilden visar just nub teorin de andra 4 är min plutt
  • Zwoom
    smålandsjänta skrev 2013-12-09 11:25:43 följande:
    Ja det är mycket mer! Hat lätt molande värk men inte så farligt, som dagen innan mens. Fick tag i en privat läkare nu så ska dit 13:15..men detta känns inte alls kul. Fan :(

Håller tummarna för dig nu...
Svar på tråden Bf Juni 2014