• honey1

Bf Juni 2014

Är det några som är ifrån Ulricehamn eller Borås eller Jönköping?

• honey1

Hundtok- haha jag nyser också väldigt mycket, helt sjukt så var det inte förra gången. Min katt nyste också galet mycket när hon skulle ha ungar :)

Jag mår så fruktansvärt dåligt av alla dofter, kan inte andas med näsan i köket eller i maktsfär, eller toalett för den delen. Spyr nästan av doften från min toalettrengörare som doftar rosor. Blä!

Sambon bara säger "lägg av" hela tiden som om jag bara gör till mig, men mår skit 24/7.

Jag har hand om vår dotter varje vardag eftersom min sambo jobbar. Även fast jag mått skit och haft ryggskott så har jag inte fått hjälp alls. Nu när det äntligen är helg så vill han att jag ska ta hand om henne på nätterna och morgonen igen?! Jag tycker att han får vila på kvällarna och nätterna på vardagarna och jag får aldrig vila på vardagarna, så han kan väl ta helgerna med henne nu när man inte orkar allt?

• honey1

Jag är så jävla arg!!! Måste bara säga det. Har ingen riktig anledning, men jag är så vansinnigt arg på min sambo vill strypa honom. Han är så slarvig och jobbig

• honey1

Vad är det för FB grupp ni pratar om? :)

Jag fick jätteont i magen igår. Kramp, som om det var magkatarr fast nere i "tjejmagen", i flera timmar tills jag somnade. Kändes som om det var förstoppning, men det kan inte det ha varit. Kommer ihåg att jag kände den känslan på förlossningen när jag hade blivit igångsatt med dropp, det liksom spände i magen jätte mycket samtidigt som det var mensvärk. Typ värkar fast det höll i sig kändes det som. Tror ni det kan vara missfall på g? Idag mår jag dock bra, ovanligt bra då jag har mått illa varje morgon jag vaknat förutom idag.

• honey1

Nåt som jag såg på internet idag också, är att Gynning ska få en till bebis i början på Juni nästa år.. Men att hon redan var i Tolvte graviditetsveckan, hur går detta ihop? Jag har BF 1a Juni och jag är i vecka 7...

• honey1
    micha123 skrev 2013-10-13 19:23:32 följande:

Vill någon lägga till mig i bf listan längst upp? :D (13/6).Här har jag gått och gnällt över att jag inte lider av några direkta symptom annat än yrsel och lite "mensvärk" och att jag hela tiden är sugen på mjölk och clementiner... Tji fick jag för det, idag gör tuttarna hur ont som helst, minsta rörelse jag gör så vill jag skrika rakt ut! :O ska tilläggas att jag har pyttesmå tuttar men nu känns det som dom väger 100 kg styck :(

Det blev så väldigt många som jag behövde skriva med i början, så folk tyckte att slippa "bläddra" i tråden förbi alla BF-datum.

Jag har bara ont i ena bröstet, och mitt illamående har lugnat ner sig lite.. Går in i vecka 8 imorgon :D

Tror ni på skrocken att andra barnet kommer tidigare?
  • honey1

Vi ska berätta till min sambos föräldrar efter vecka 12 och till allmänheten så sent det går.

Har precis flyttat till Ulricehamn, 4-5 timmar bort från Sthlm där vi nyss bodde. Så skulle vara kul att hålla det hemligt så länge det går tills jag kan lägga ut en bild när jag är höggravid med Alice, vår 9 månaders i famnen, då lär folk bli chockade :D

• honey1

Jag mår förjävligt dåligt hela jävla tiden. Hatar det här. Förstår inte varför jag mår mer illa denna gång?? Det sägs ju att man mår mer illa med tjejer men har redan en tjej och hon fick mig bara att bli åksjuk och illamående om jag inte åt ordentligt... Men det här... Det är så jag tror att det är tvillingar.

Eller har ni mått sämre med killar än tjejer?

• honey1

Godmorgon hallonmjölk :)

Samma här, jag somnade klockan 5 igår när sambon kom hem från jobbet. Det hjälpte mot illamåendet. Men nu har jag vart vaken halva natten av en dotter som vaknat flera gånger så lär ju må piss iaf :(

Svar på tråden Bf Juni 2014